هیات فوتبال شهرستان یزد با ۷۰۰ هزار نفر جمعیت یک چمن دارد

یزد- ایرنا- رییس هیات فوتبال یزد گفت: در این شهرستان ۷۰۰ هزار نفری که حدود ۷۰ درصد جمعیت استان است هیات فوتبال تنها دارای یک زمین چمن اختصاصی است که به دلیل تعداد زیاد تیم‌ها و برگزاری مسابقات اصلا پاسخگوی نیازها نیست.

به گزارش ایرنا، "سید حسن حسینی " روز چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران یزد، افزود: کمبود زمین چمن مشکل اصلی و مطالبه مهمی است که باید برای حل آن همکاری لازم در منطقه انجام شود.

وی ادامه داد: تنها چمنی که هم‌اکنون در اختیار هیات فوتبال یزد است از داشتن رختکن مناسب محروم است و این اصلا زیبنده یک شهرستان ۷۰۰ هزار نفری نیست.

این مسوول بیان کرد: برای برگزاری مسابقات و تمرینات مهمترین موضوع وجود زمین و زیرساخت مناسب است که اگر این امر محقق نشود هیچ نتیجه‌ای عاید نمی‌شود.

حسینی بیان کرد: هیات فوتبال یزد با این همه جمعیت زیرپوشش هنور هیچ سالن اختصاصی برای برگزاری مسابقات فوتسال سالیانه و لیگ‌ها ندارد .

وی تاکید کرد: برای شهرستانی با این همه جمعیت آن هم در مرکز استان، باید هیات فوتبال دارای زمین‌های مختلف چمن‌ و سالن‌های اختصاصی متعدد باشد.

رییس هیات فوتبال شهرستان یزد یادآور شد: هم‌اکنون به علت کمبود زمین نمی‌توان آن را در اختیار همه تیم‌ها و باشگاه‌ها برای انجام تمرینات و مسابقات قرار داد.

حسینی گفت: در شهرستان یزد که یک استان معدنی و صنعتی است واحدهای مختلفی وجود دارد که باید آنها مسوولیت اجتماعی خود را جدی انجام دهند.

وی گفت: اگر صاحبان صنایع و معادن در کنار بخش خصوصی و خیران به این موضوع ورود کنند مشکلات و کمبودها مرتفع می‌شود.

در این نشست به سوالات خبرنگاران در بخش سخت افزاری و نرم افزاری پاسخ داده است.

از جمعیت یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفری استان یزد حدود ۷۰ درصد در شهرستان یزد زندگی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha