تیم والیبال پاس گرگان قهرمان رقابت‌های پیش آغاز لیگ برتر شد
عکس آرشیو است

گرگان - ایرنا - تیم والیبال پاس گرگان دارنده عنوان سومی لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور در فصل گذشته این رقابت‌ها، به‌رغم پذیرفتن شکست در آخرین شب رقابت‌های چهارجانبه پیش آغاز لیگ برتر به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در سومین و آخرین شب سومین دوره رقابت‌های چهارجانبه پیش شروع لیگ برتر، به مصاف تیم شهرداری گنبدکاووس دیگر نماینده والیبال استان گلستان در لیگ برتر رفت که نتیجه را واگذار کرد.

بازیکنان تیم والیبال گرگان که در ۲ بازی قبلی خود با نتایج مشابه سه بر یک به پیروزی رسیده بودند، اما در این بازی، با نتیجه سه بر یک مغلوب میهمان خود شدند.

در دیگر مسابقه این دوره از رقابت‌ها که بین ۲ تیم نیان الکترونیک مشهد (خراسان رضوی) و هورسان رامسر (مازندران) در مقابل هم صف آرایی کردند.

در این مسابقه بازیکنان تیم هورسان در سه دست متوالی نتیجه را به سود خود ثبت کردند.

در پایان این دوره از رقابت‌ها، براساس جدول رده‌بندی که با پوئن شماری و ست‌شماری نهایی شد، تیم والیبال پاس گرگان در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم‌های شهرداری گنبدکاووس، نیان الکترونیک مشهد و هورسان رامسر به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

مسابقات والیبال چهارجانبه پیش آغاز لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور به پیشنهاد تیم والیبال پاس گرگان به منظور آمادگی بیشتر تیم‌ها به میزبانی تیم پاس برای سومین سال متوالی از عصر روز دوشنبه سوم مهر ماه سال جاری در سالن ورزشی اداره کل راه‌آهن شمال شرق ۲ آغاز و امشب به پایان رسید.

تیم والیبال پاس گرگان یکی از ۲ نماینده والیبال استان گلستان که خود را برای حضور سومین سال متوالی‌اش در لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور آماده می‌کند، در اولین تجربه حضورش در فصل ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ به عنوان پنجم دست یافت و در فصل ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ و دومین سال حضور در لیگ برتر با داشتن بازیکنانی همچون امین اسماعیل‌نژاد به مقام سوم رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha