معاون استاندار چهارمحال و بختیاری: کاهش ضرایب مالیاتی طلافروشان پیگیری می‌شود

شهرکرد_ ایرنا_ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کاهش ضرایب مالیاتی طلافروشان این استان از سطح ملی پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدکاظم منزوی شامگاه چهارشنبه در نشست با اتحادیه طلافروشان چهارمحال و بختیاری به‌میزبانی اتاق اصناف شهرستان شهرکرد تاکید کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای کاهش ضرایب مالیاتی این اتحادیه پیگیری‌های قانونی را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد.
وی افزود: در این نشست قرار شد معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری سقف افرایش انتقال پول از کارت طلافروشان را بررسی و راهکارهای کارشناسی عملیاتی در این حوزه را ارائه کند.
منزوی تصریح کرد: خدمات صنف طلافروشان بسیار مهم و تاثیرگذار است و به‌صورت عُرفی مبنای تفسیر تحرک اقتصادی در چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود و پس از قیمت دلار نرخ طلا مبنای معاملات قرار می‌گیرد.
وی یادآور شد: در این نشست موضوع ضرایب مالیاتی در مالیات بر عملکرد، مالیات ارزش افزوده، مباحث مالیاتی تهاتُر طلا با طلا، لزوم استفاده از حسابداری پیشرفته و داشتن دفاتر برای طلا فروشان، نقش نرخ تورم در درآمد طلافروشان و ارزش اُجرت این صنف به‌طور کارشناسی مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، کاهش ضرایب مالیاتی از مهم‌ترین خواسته‌های طلافروشان چهارمحال و بختیاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha