۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۲
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85241323
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ میلیارد ریال برای احداث چمن مصنوعی در خراسان‌شمالی هزینه شد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل ورزش و امور جوانان خراسان شمالی گفت: ۵۰ میلیارد ریال برای احداث پنج چمن مصنوعی در ۶ ماهه نخست امسال در شهرستان های مانه و سملقان هزینه شد.

غلامرضا شاکری کوشکی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این چمن های مصنوعی در روستاهای مانه و سملقان با مشارکت بنیاد علوی احداث شده است.

وی افزود: زیرسازی، فنس و نور زمین چمن مصنوعی جزو تعهدات دهیاری این روستاها و اداره کل ورزش و جوانان بوده و خرید و نصب چمن نیز بر عهده به بنیاد علوی بوده است.

شاکری کوشکی با تاکید بر اهمیت ترویج و توسعه ورزش در در روستاهای خراسان شمالی گفت: تاکنون چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تجهیزات ورزشی به روستاهای استان ارسال شده است.

وی با بیان اینکه اتمام طرح های نیمه ورزشی به ویژه در مناطق کم برخوردار از اولویت های دولت است، خاطرنشان کرد: طرح های ورزشی در حال احداث موجود شهری روباز و سرپوشیده ۳۴ مورد و اماکن ورزشی در حال احداث روستایی ۲۸ مورد است.

مدیرکل ورزش و امور جوانان خراسان شمالی افزود: خانه جوان فاروج، حصارکشی استادیوم جاجرم، گود باستانی آشخانه، سالن ورزشی دهنه شیرین، دیوارکشی محوطه خانه جوان شیروان، خانه جوان راز، دیوارکشی محوطه خانه جوان جاجرم، سالن ورزشی ژیمناستیک شیروان و سالن ورزشی چوکانلو از طرح های ورزشی است که در دولت سیزدهم تکمیل شد.

اینک ۲۷ هزار ورزشکار بیمه شده در خراسان شمالی وجود دارد که از این تعداد پنج هزار و ۷۳۴ نفر خانم و مابقی آقا هستند.

استان یک میلیون نفری خراسان شمالی دارای ۵۰ هیات ورزشی فعال است و ۲۲۱ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha