استاندار مازندران: عزت و اقتدار ایران اسلامی در دفاع مقدس تبلور یافت

ساری - ایرنا - استاندار مازندران گفت که عزت، عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس نمود عینیت و تبلور یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمود حسینی پور روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ساری با بیان این‌که، در صورت برافراشته شدن پرچم دفاع مقدس، تمام قدرت های دنیا در برابر آن سر تعظیم فرود می آورند، افزود: فرهنگ دفاع مقدس یعنی ایستادگی در برابر ظلم و استکبار جهانی و این مهم در هشت سال دفاع مقدس نمود عینی یافت.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در حال طی کردن مسیر رشد، توسعه و پیشرفت است و این مهم به برکت دفاع مقدس حاصل شده است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر توانمندی های داخلی و داشتن روحیه خودباوری که به برکت دفاع مقدس در بین مردم نهادینه شده، در حال طی کردن قله های پیشرفت و توسعه است،

مقام عالی دولت در مازندران خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) در طول عمر مبارک خود هیچ گاه در برابر دنیا و استکبار جهانی عقب نشینی کرد و همین امر نیز به ملت ایران عزت و کرامت بخشید.

حسینی پور بیان کرد: برای نخستین بار در تاریخ اسلام، ملت بزرگ ایران پشت امام(ره) خود را خالی نکردند و این بزرگمرد تاریخ اسلام پس از سال ها مجاهدت در راه خدا، به دیار حق شتافت.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه دولت سیزدهم تابع محض فرامین رهبری است، گفت: آیت الله رئیسی، رئیس جمهور دولت مردمی سیزدهم با سخنرانی در مقر سازمان ملل، عظمت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

استاندار مازندران بیان کرد: دولت مردمی سیزدهم در سایه تبعیت از فرامین رهبری با تلاش شبانه روزی مشغول رفع مشکلات کشور است.

استاندار مازندران: عزت و اقتدار ایران اسلامی در دفاع مقدس تبلور یافت

ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان

استاندار مازندران همچنین در بخش دیگر سخنان خود بر لزوم انتقال فرهنگ، ارزش و دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جوان جامعه تاکید کرد و افزود: باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی، فرهنگ و دستاوردهای والای دفاع مقدس در بین نسل جوان جامعه تشریح و تبیین کرد.

حسینی پور گفت: جوانان جامعه تشنه شنیدن دستاوردهای والای دفاع مقدس هستند و فرماندهان هشت سال جنگ تحمیلی و رزمندگان آن دوران، بهترین گزینه برای تحقق این مهم محسوب می شوند.

وی بر لزوم تبیبن دستاوردهای والای دفاع مقدس در جامعه و همچنین بهره گیری از سیره و منش شهدای جنگ تحمیلی تاکید کرد و اظهار داشت: زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا و فرهنگ دفاع مقدس در جامعه عامل مهمی برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمنان است.

مقام عالی دولت در مازندران بیان کرد: مازندران؛ عزت و اقتدار ایران اسلامی، مرهون جانفشانی های شهدا و صبر و استقامت ایثارگران است.
حسینی پور گفت: ملت ایران با الگوگیری از قیام عاشورا و مکتب اهل بیت (ع)، در برابر تجاوز آشکار دشمن بعثی که از حمایت های جهانی نیز برخوردار بود، ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.
وی گفت: امروز به برکت حماسه جانفشانی‌های مردان میدان و عمل، تحت رهبری فرماندهی معظم کل قوا، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایران اسلامی در اوج و بلندای عزت و اقتدار قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha