۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۹
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85241572
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد
عکس آرشیوی است

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن شجاعی نسب روز پنجشنبه اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده‌های استان به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی، ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: مبارزه با قاچاق سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی دنبال می‌شود.

سرهنگ شجاعی نسب از شهروندان نیز خواست به منظور مشارکت در این زمینه هر گونه اخبار و اطلاعات از فعالیت قاچاقچیان را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند دارای ۱۱ شهرستان است و سوخت بیشترین فراوانی کالای قاچاق را در این استان مرزی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha