«دیگری» از کرج نامزد پرمخاطب ترین جشنواره بین المللی فیلم های ژانر وحشت آمریکا شد

کرج - ایرنا- رییس انجمن سینمای جوان استان البرز گفت: فیلم کوتاه «دیگری» کاری از هنرمندان جوان این استان نامزد پرمخاطب ترین جشنواره بین المللی فیلم های ژانر وحشت آمریکا شد.

«امیرحسین عابدی» روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: «نگاه سهرابی» و «ابوفاضل امیر» کارگردان و تهیه کننده فیلم دیگری در لیست نامزد های دریافت جایزه بهترین جلوه های ویژه بصری ( Practical effects ) از شانزدهمین دوره از پرمخاطب ترین جشنواره ی فیلم های ژانر وحشت در آمریکا شدند.

وی اظهار کرد:جشنواره ی بین المللی فیلم های ژانر وحشت اسپوکی اینپایر (spookyempirefilmfest) ضمن انتشار لیست نامزد های دریافت جایزه ی این جشنواره، فیلم کوتاه دیگری که اقتباسی است از آئورا نوشته کارلوس فوئنتس که در فضایی ترسناک و هم آلود هم قصه خود را روایت می‌کند را در لیست نامزدهای جایزه بهترین جلوه ویژه بصری قرار داد.

عابدی گفت: جلوه های ویژه بصری پرکتیکال، تکنیکی است که در آن از مدل ها یا فیگورهای سه بعدی استفاده می شود که در فیلم کوتاه دیگری از فیگور های عروسکی استفاده شده است.

وی افزود: بلوک ترسناک Arthouse میزبان اکران فیلم "دیگری" و چند فیلم کوتاه دیگر در روز یکشنبه هفتم آبانماه مصادف با ۲۹ اکتبر در شهر اورلندو فلوریدا آمریکا است.

پخش‌ بین المللی این فیلم بر عهده کمپانی ماداکتو پیکچرز به مدیریت محمد توریوریان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha