استاندار : شهرداری های البرز محله های کم برخوردار را اولویت قرار دهند

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: شهرداری های این استان باید درآمدهای حاصل از ارزش افزوده را برای پروژه های عمرانی در محله های کمتربرخوردار هزینه کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،" مجتبی عبداللهی " روز پنجشنبه در نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز افزود: شهرداری ها باید از روند اقدامات صورت گرفته در محله های هدف در قرارگاه اجتماعی گزارش دقیق ارایه دهند.

وی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت های محله های محروم برای ارایه خدمات به مردم بهره برداری شود، بیان کرد: امکانات ورزشی مدارس باید در ساعات فراغت و روزهای تعطیل در اختیار مردم محله به ویژه بانوان قرار گیرد، همچنین محوطه مدارس برای برگزاری مسابقات محلی مورد استفاده قرار گیرد.

عبداللهی ادامه داد: این امر باید طی تفاهم نامه و هم افزایی مدیران کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان، اداره کل اجتماعی، نماینده معاونت عمران استانداری و مدیران محله اجرایی شود.

استاندار : شهرداری های البرز محله های کم برخوردار را اولویت قرار دهند

ضرورت اقدامات اساسی برای توانمند سازی محلات کم برخوردار

استاندار البرز گفت: باید۱۰ اقدام اساسی برای توانمندسازی و ایجاد رفاه در ۶۶ محله محروم استان با نصب بنر اطلاع رسانی شود و روند اجرای آن ها مورد پیگیری قرار گیرد.
عبداللهی یادآورشد: اگر این اقدام به درستی صورت گیرد شاهد تحول بزرگی در توانمندسازی و ارتقای رفاه محله های محروم خواهیم بود.

استاندار البرز با اشاره به آغاز هفته وحدت، گفت: جشن و سرور در این هفته در محله های محروم با شور و نشاط بیشتری برگزار می‌شود.

در نشست امروز قرارگاه اجتماعی البرز مسایل و موضوعات محله حیدرآباد توسط مدیر خانه محله گزارش شد و استاندار البرز با ارجاع موارد به مسوولان مربوطه خواستار تسریع در رسیدگی و حل مشکلات شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha