هاشمی: به ۲ دلیل از رئیس‌جمهور تشکر کردم/ توقع بیشتری از تیم تیراندازی داشتیم

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان گفت: به دو دلیل من در جلسه هیئت دولت از رئیس‌جمهور تشکر کردم. اولین دلیل، به خاطر دیدار ایشان در مقرر سازمان ملل با رئیس فیفا بود که دیدار خوبی بود و بازتاب خوبی داشت و دیگری نیز از اقدام و حمایت ایشان برای ایجاد یک مجموعه ورزشی در تهران که پایتخت کشورمان است نیز تشکر کردم.

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزش هشت سال دفاع مقدس گفت : قهرمانان ماندگار کسانی هستند که در عرصه ورزش در کشور خدمات ماندگاری داشته‌اند. حالا این موضوع چه در فعالیت قهرمانی باشد و چه به‌عنوان مدیر باشد. بعد از گذشت ۴۴ سال از عمر انقلاب، ما دوره‌های مختلفی را در عرصه ورزش تجربه کرده‌ایم. خیلی از عزیزانی که امروز از آنها تقدیر شد اساتید بنده بودند.

وی افزود: در سال‌های ابتدایی انقلاب فعالیت در عرصه ورزش قهرمانی کاملا بسته بود و به طور کل ورزش کشور تعطیل شده بود. بعد از تبریک قهرمانی مرحوم علیرضا سلیمانی در کشتی توسط مقام معظم رهبری، شرایط کاملا دگرگون شد و این نقطه شروع ورزش قهرمانی ما بود. برخی محدویت‌ها کار را برای ما سخت می‌کرد که اکنون وجود ندارد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در بخش ورزش بانوان در خیلی از رشته‌ها ما نمی‌توانستیم در مسابقات شرکت کنیم. اما تمامی این‌ها مجوز پوشش اسلامی را گرفتند و می‌توانند در میادین بین‌المللی شرکت کنند. در همین دور از بازی‌های آسیایی نیز شاهد آن هستیم بانوان ما افتخارآفرینی می‌کنند. همه اتفاقات مدیون مدیران قبلی است که در این عرصه کار کردند و زحمت کشیدند.در هر دوره مشکلات خاص خودش وجود داشته است که مدیران ورزش کشور با تدبیری که داشتند و صبر وشکیبایی که به خرج دادند اتفاقات مهمی را رقم زدند.

هاشمی در خصوص انتظارش از کاروان ایران در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: قضاوت از حالا زود است و ما باید تا اخر مسابقات پیش برویم. ولی در برخی از رشته‌ها از نظر مرغوبیت مدال به اهدافی که کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌های مورد نظر داشته‌اند نرسیدیم. در تیراندازی ما توقع بیشتری داشتیم. رشته‌های مثل کشتی، وزنه برداری، بسکتبال و فوتبال هستند که امیدهای زیادی به درخشش آنها داریم اگرچه درخواست مردم ما کسب مدال طلا می‌باشد.

وی در خصوص احداث ورزشگاه جدید در شهر تهران نیز عنوان داشت: به دو دلیل من در جلسه هیئت دولت از رئیس‌جمهور تشکر کردم. اولین دلیل، به خاطر دیدار ایشان در مقرر سازمان ملل با رئیس فیفا بود که دیدار خوبی بود و بازتاب خوبی داشت و دیگری نیز از اقدام و حمایت ایشان برای ایجاد یک مجموعه ورزشی در تهران که پایتخت کشورمان است نیز تشکر کردم. ایشان در همین جلسه دستور دادند که روند ساخت این ورزشگاه وارد فاز اجرایی شود. موضوع مهم نیز وهله اول محل احداث این مجموعه ورزشی می‌باشد که ما پیشنهادات خود را به نهاد ریاست جمهوری داده‌ایم که ان‌شاالله هرچه سریعتر این موضوع انجام شود. این ورزشگاه در خارج از تهران وجود احداث خواهد شد و به زودی وارد مرحله اجرایی خود می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha