۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۵
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85241776
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمات‌رسانی آتش‌نشانی شاهرود به ایستگاه پنجم رسید

شاهرود - ایرنا - ایستگاه شماره پنج آتش‌نشانی شاهرود همزمان با روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی با حضور مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

شهردار شاهرود روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح ایستگاه شماره پنج آتش‌نشانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای ارتقای ایمنی و به ویژه احساس ایمنی شهروندان و با توجه به فاصله ایستگاه‌های چهارگانه قبلی شهرداری با مناطق جنوبی شهر شاهرود، ساخت ایستگاهی برای کم کردن فاصله دسترسی به منظور امدادرسانی پیش‌بینی شد.

محسن احمدی با بیان اینکه ساخت این ایستگاه با هدف کوتاه‌تر کردن زمان طلایی امدادرسانی انجام شد، ابراز کرد: ایستگاه شماره پنج در خیابان قدوسی پس از مکان‌یابی، طراحی و ساخت طی ۶ ماه در آستانه روز آتش‌نشانی به بهره‌برداری رسید.

خدمات‌رسانی آتش‌نشانی شاهرود به ایستگاه پنجم رسید

وی با اشاره به اینکه ماشین آلات، ادوات و تجهیزات قبل از ساخت این مجموعه فراهم شد، اظهار کرد: عملیات اجرایی ایستگاه شماره پنج آتش‌نشانی شاهرود در دهه فجر سال گذشته آغاز شد.

شهردار شاهرود با بیان اینکه برای ساخت این مجموعه ۵۴ میلیارد ریال هزینه شد، افزود: این ایستگاه در زمینی به مساحت ۲۴۰ مترمربع و زیربنای ۴۹۵ مترمربع در ۲ طبقه اداری و عملیاتی ساخته شده است.

احمدی به تجهیز و بازسازی ۲ خودروی آتش‌نشانی با هزینه ۲۰ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: تمامی تجهیزات امداد و نجات آتش‌نشانی‌های شاهرود به روز هستند.

وی به برگزاری مسابقات عملیاتی ورزشی آتش‌نشانان کشور اشاره کرد و افزود: طی یکسال گذشته ۲ مرحله این نوع مسابقات در کشور برگزار و تیم آتش‌نشانان شاهرود صاحب یک مقام قهرمانی و یک نایب قهرمانی شد.

شهردار شاهرود با بیان اینکه تیم آتش‌نشانان شاهرود به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی ترکیه شرکت کرد، ادامه داد: تیم شاهرود موفق شد در بین ۱۵ تیم شرکت کننده به مقام ششم جهانی دست یابد.

احمدی با اشاره به اینکه حضور یک تیم از ایران در این دوره از مسابقات جهانی پس از ۱۵ سال رخ داد، اظهار کرد: تیم آتش‌نشانان شاهرود متشکل از هشت بازیکن و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.

به گزارش ایرنا، آتش‌نشانی شاهرود با پنج ایستگاه و ۸۳ آتش‌نشان به بیش از ۱۶۰ هزار نفر جمعیت این شهر خدمات ارایه می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha