۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85241795
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عضو تیم ملی قایقرانی: برای کسب سهمیه المپیک آماده می‌شویم

زنجان - ایرنا - عضو تیم ملی قایقرانی جمهوری اسلامی گفت: پس از موفقیت در بازی‌های آسیایی هانگژوی چین برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کنیم و امیدواریم با تلاش مضاعف شاهد تحقق این مهم باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مهسا جاور "روز پنجشنبه در مراسم استقبال از قایقران افتخارآفرین استان در مسابقات آسیایی هانگژو در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مسابقات آسیایی بعد از المپیک از جمله رویدادهای مهم ورزشی محسوب می شود، افزود: کشورهای آسیایی با برنامه ریزی مطلوب، بهترین های خود را به این رقابت ها اعزام می کنند.

این ورزشکار عضو تیم ملی افزود:کشور میزبان در رشته قایقرانی، سرمایه گذاری بیشتری را کرده بود که اعضای تیم ملی قایقرانی بانوان ایران توانستند رقابت خوبی را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه پیش از این در تمرینات، رکوردهای خود را ارتقا داده بودیم، اضافه کرد: با تلاش فراوان در مسابقات آسیایی هانگژوی چین نتیجه خوبی را کسب کردیم.

این ورزشکار شایسته زنجانی ادامه داد :در این دوره از رقابت های رشته قایقرانی" ۱۲ کشور شرکت کرده بودند که کشور چین با اقتدار قهرمانی را از آن خود کرد.

جاور، ابراز امیدواری کرد: در انتخابی المپیک که اردیبهشت سال آینده در کشور کره جنوبی برگزار می شود به نتیجه دلخواه برسیم که اردوی آماده سازی نیز از آبان امسال آغاز خواهد شد.

عضو تیم ملی قایقرانی: برای کسب سهمیه المپیک آماده می‌شویم

زینب نوروزی: زحمات پنج ساله به ثمر نشست

زینب نوروزی دیگر قایقران زنجانی عضو تیم ملی قایقرانی در رشته روئینیگ نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در این دوره از مسابقات در بخش ۲ نفره و چهار نفره سنگین وزن ۲ مدال نقره را کسب کردیم.

وی با بیان اینکه سطح برگزاری این رقابت ها بسیار بالا بود و با رقیب اصلی خود رقابت تنگاتنگی داشتیم، اضافه کرد: رقیب و کشور میزبان سهمیه المپیک را کسب کرده است.

این ورزشکار زنجانی خاطرنشان کرد: برای اولین بار در مسابقات آسیایی شرکت کردم و از کسب نتیجه به دست آمده بسیار خوشحالم.

وی یادآور شد: مسابقات آسیایی رویدادی بزرگ محسوب می شود و برای رسیدن به این مرحله پنج سال زحمت کشیدم.

آیین استقبال از افتخارآفرینان تیم ملی قایقرانی در مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ هانگژوی چین با حضور مسوولان استان در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد.

در نوزدهمین دوره از مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو ورزشکاران زنجانی " مهسا جاور و زینب نوروزی" عضو تیم ملی قایقرانی توانستند ۲ مدال اززشمند نقره را کسب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha