۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲
کد خبر: 85241837
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار جدید نیشابور معرفی شد

۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲
کد خبر: 85241837
فرماندار جدید نیشابور معرفی شد

مشهد- ایرنا- آیین معارفه «مهدی دونده» به عنوان فرماندار ویژه نیشابور روز پنجشنبه طی مراسمی با حضور معاون سیاسی، امینتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم از خدمات «ابوطالب جوان» فرماندار سابق شهرستان نیشابور تقدیر و «مهدی دونده» به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در این مراسم اظهار کرد: ایران اسلامی ٢١٣ هزار شهید در دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است و در این مدت ١۴٠ هزار نفر جانباز شدند.
سید هادی طباطبایی افزود: در دوران جنگ تحمیلی با توجه به وابستگی سیستم دفاعی ایران، یک وجب از خاک وطن را به دشمن ندادیم که این پیروزی به همت جوانان این سرزمین رقم خورد.
وی افزود: در ۴٣ سال گذشته به رغم تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم، موفقیت‌های بی نظیری در حوزه‌های مختلف به دست آمده است و صادر کننده بسیاری از تسلیحات نظامی هستیم.  
طباطبایی بیان داشت: پس از شهادت سردار سلیمانی، گفتیم انتقام می گیریم که گرفتیم و پایگاه آمریکا را در «عین الاسد» نابود کردیم.
وی با بیان اینکه همه در خصوص جهاد تبیین وظیفه دارند، گفت: باید دستاوردهای نظام و انقلاب به جوانان و نوجوانان منتقل و تبیین شود.

معاون استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: ملت ایران با برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری در اسفندماه امسال مانند همیشه مشت محکمی به دهان دشمن خواهد کوبید.

گفتنی است “مهدی دونده” از اسفند ۱۴۰۰ تاکنون فرماندار تایباد بوده است، سوابق و مسئولیت‌هایی از جمله بخشدار شاندیز و معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری سربیشه را در کارنامه کاری خود دارد.

وی بعد از ارتقای بخش گلبهار به شهرستان، بعنوان اولین سرپرست فرمانداری شهرستان گلبهار معرفی شد.

مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha