۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۴
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85241847
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در خوزستان: پیشرفت در حوزه آموزش و پرورش از دستاوردهای نظام است

آبادان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در آیین بهره برداری از ۱۰ واحد آموزشی در شهرستان شادگان گفت: نظام آموزشی در کشور پیشرف انکارناپذیری داشته که این پیشرفت از دستاوردهای نظام به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فر پنحشنبه در این آیین گفت: بیش از ۱۷ میلیون دانش‌آموز و میلیون‌ها معلم در کشور وجود دارد که به واسطه زیرساخت های ایجاد شده، پیشرفت های خوبی در حوزه آموزشی را شاهد هستیم.

وی اظهار کرد: در استان خوزستان از جمله شادگان اتفاقات مناسبی در حوزه آموزش و پرورش توسط خیران و آموزش و پرورش در حال انجام است.

فرماندار شادگان نیز در این آیین اظهار کرد: مدرسه ۱۲ کلاسه حضرت زهرا (س)، مدرسه ۱۲ کلاسه شهید کاظمی ، مدرسه ۶ کلاسه شهید عراقی ، مدرسه ۶ کلاسه شهدای کوی جهان آرا منطقه زرگان ، مدرسه ۶ کلاسه مرحوم حاج عزیز عشیری با ۴۳۰ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و از محل اعتبارات دولتی احداث شده است‌.

جمال صالح‌زاده گفت: مدرسه متوسطه اول منطقه جهان آرا و مدرسه ابتدایی در روستای البوناظر توسط موسسه راه ایمان، مدرسه استثنایی یاسین خنافره، دبیرستان دخترانه علوم معارف اسلامی وابسته به حوزه علمیه خواهران نیز توسط خیران احداث و به بهره‌برداری رسیدند.

وی افزود: برخی مدارس شادگان به لحاظ امکانات دارای کمبودهایی هستند که سعی داریم در سال جاری و با کمک خیران و کمک های دولتی این نواقص را رفع کنیم.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha