۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۸
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85241947
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار خوزستان: توسعه و تقویت ورزش قهرمانی در دستور کار است

اهواز - ایرنا - معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: توسعه و تقویت ورزش قهرمانی در دستور کار است و انتظار می‌رود تمامی نهادها در این مسیر گام بردارند.

به گزارش ایرنا عبدالله شهاوند روز پنجشنبه در آیین استقبال از کشتی‌گیران مدال آور در رقابت‌های جهانی با تبریک افتخارآفرینی کشتی‌گیران استان افزود: امیدوارم که تمام ورزشکاران استان به ویژه کشتی گیران در رقابت‌های جهانی و آسیایی موفقیت‌های بیشتری کسب کرده و پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز درآورند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: استان خوزستان در بسیاری از رشته‌های قهرمانی ورزشکاران بسیار خوب و توانمندی دارد که موفق به کسب رتبه‌های جهانی می‌شوند.

وی افزود: خوزستان، سابقه دیرینه‌ای در رشته کشتی فرنگی دارد و قهرمانان بسیاری را در سطح آسیا و جهان معرفی کرده است لذا سعی می‌کنیم حمایت بیشتری از این رشته داشته باشیم.

شهاوند اظهارکرد: اداره کل ورزش و جوانان و سایر مجموعه‌ها از جمله شرکت گروه ملی، حمایت خوبی از کشتی‌گیران دارد که این موضوع باعث ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران خواهد شد.

به گزارش ایرنا ظهر امروز پنجشنبه علیرضا مهمدی و پویا دادمرز دارنده مدال نقره و برنز کشتی فرنگی جهان از طریق فرودگاه سردار شهید قاسم سلیمانی وارد اهواز شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha