۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۷
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85241948
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تفاهم‌نامه همکاری حمایت از بسکتبال بین استانداری کردستان و گروه صنعتی لاستیک بارز امضا شد

سنندج- ایرنا- تفاهم‌نامه همکاری حمایت از بسکتبال بانوان استان بین استانداری و گروه صنعتی لاستیک بارز کردستان با حضور استاندار امضا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار کردستان روز پنجشنبه در جلسه امضای تفاهم نامه حمایت از بسکتبال کردستان بین استانداری و گروه صنعتی لاستیک بارز کردستان اظهار کرد: امسال لازم بود پشتیبانی مالی بهتری از بسکتبال بانوان استان بشود تا نماینده استان در لیگ دسته یک جوانان افتخارات بیشتری بدست آورد.

اسماعیل زارعی کوشا یادآور شد: در حوزه فوتبال نیز یک مجوز برای لیگ دسته دوم کسب شد و در فصل جدید رقابت‌ها، کردستان تیمی در لیگ دسته ۲ خواهد داشت.

وی با بیان اینکه حرکتی در هپه ابعاد شروع شده است، ادامه داد: تلاش ما این است که نگاه و توجه به سمت کردستان جلب شود، اتفاقی که در دولت سیزدهم افتاده است.

استاندار کردستان گفت: سال گذشته ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان تخصیص یافت که بیش از ۱۲ سال قبل بود.

انتقاد از نبود نقشه راه در حوزه ورزش

نماینده قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی هم از نبود نقشه راه در حوزه ورزش کشور انتقاد کرد و گفت: ساختار حکمرانی در حوزه ورزش در سطوح هیات‌ها و مجموعه ورزشی باید بازتعریف شود.

پرویز اوسطی ورزش را موضوعی فرابخشی دانست و افزود: همه باید در بخش ورزش پای کار باشند و در این عرصه از هیچ تلاشی در زمینه پشتیبانی مالی فروگذار نکنند.

لزوم حمایت بخش صنعت کردستان از رشته های مختلف ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان هم گفت: مردم کردستان همواره انتظار داشتند که بخش صنعت استان از ورزش حمایت کنند و امروز این رویای مردم به واقعیت تبدیل شد.

آمنه غلام‌ویسی افزود: ورزش استان در رشته های مختلف استعدادهای زیادی دارد و امسال مقام های خوبی از جمله در رقابت‌های آسیایی کسب کردیم.

وی یادآور شد: هر چقدر در زمینه ورزش استان هزینه شود، سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود؛ چراکه از بروز و افزایش آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

مدیرعامل لاستیک بارز کردستان نیز اظهار کرد: لاستیک بارز هم اینک زمینه‌ اشتغال‌زایی ٩٠٠ نفر از جوانان نخبه و تحصیل‌کرده را فراهم کرده که ۱۰۰ درصد بومی هستند و در صورت کمک و مساعدت برای به سرانجام رسیدن فاز دوم این کارخانه، اشتغال‌زایی آن تا یک هزار و ۵۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

کاوه مفاخری افزود: برای اجرایی شدن طرح توسعه‌ لاستیک بارز نیاز به حمایت مدیریت ارشد استان و بالاخص شخص استاندار هستیم و تقاضا داریم در جهت تسریع در صدور مجوزها و اخذ تسهیلات بانکی دستورات لازم صادر شود.

وی تاکید کرد: این واحد صنعتی در کنار تولید و ایجاد اشتغالزایی، در زمینه مسئولیت های اجتماعی نیز ورود کرده و آماده حمایت از بسکتبال بانوان استان برای حضور در لیگ دسته یک جوانان کشور است.

در این مراسم، همچنین از پیراهن بانوان بسکتبالیست کردستانی در لیگ دسته یک جوانان کشور رونمایی شد.

شرکت لاستیک بارز کردستان سالانه ۳۸ هزار تن انواع تایر تولید می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha