۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۵۰
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85242070
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راه‌اندازی کارخانه سیمان بیارجمند شاهرود در دستور کار دستگاه قضایی است

شاهرود - ایرنا - رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: عزم جدی دستگاه قضایی، راه‌اندازی کارخانه سیمان بیارجمند را در مسیر ساماندهی قرار داده و رفع نارضایتی و مشکلات سهام‌داران این کارخانه در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدجعفر عبداللهی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: کارخانه سیمان بیارجمند از سال ۱۳۸۵ ثبت شد و با پیشرفت‌ فیزیکی ۴۵ درصدی در تأمین تجهیزات، قطعات و انعقاد قرارداد با بانک‌های عامل همراه بوده است که در مسیر راه‌اندازی با مشکلاتی مواجه بوده و سرمایه‌گذاری ۳۸ هزار سهام‌دار بلاتکلیف باقی ماند.

وی به پیگیری‌های قانونی برای رفع نارضایتی سهام‌داران اشاره کرد و گفت: دستوری به دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان سمنان درخصوص راه‌اندازی و رفع مشکلات پیش روی این واحد تولیدی داده شد تا به سرعت پیگیری شود.

رییس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: پیگیری‌های دستگاه قضایی در نهایت نتیجه بخش بود و با تغییر در هیات مدیره، متشکل از افراد خبره و ورود قانونی سرمایه‌گذار مطمئن، علاوه بر اینکه زمینه‌های امید برای حفظ سرمایه، سهام‌داران فراهم شده است، راه‌اندازی این واحد تولیدی در مرحله جدیدی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه عزم جدی دستگاه قضایی استان سمنان در موضوع تولید، اشتغال، امنیت سرمایه‌گذاری و احیای واحدهای راکد ادامه دارد، ابراز کرد: انتظار می‌رود در راه‌اندازی این واحد تولیدی استمرار مساعدت سهام‌داران و تعهدات مسئولان مربوطه، منجر به راه‌اندازی و احیا آن شود.

عملیات اجرایی احداث کارخانه سیمان بیارجمند طرحی با هدف اشتغال‌زایی از ۱۷ سال گذشته در زمینی به‌ مساحت هشت هکتار در منطقه کم برخوردار بخش بیارجمند شهرستان شاهرود کلید خورد و بخشی از سهامداران این کارخانه مردم بیارجمند هستند اما به دلیل مشکلات گوناگون عملیات ساخت این کارخانه چند سالی متوقف شده است.

شهرستان شاهرود با بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت شامل سه بخش مرکزی، بسطام و بیارجمند است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha