کمبود تجهیزات و نیرو از مشکلات جدی آتش‌نشانی  یزد است + فیلم

یزد-ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: کمبود تجهیزات به روز و نیرو از مشکلات جدی آتش نشانی یزد است که علاوه بر این شهرستان به سایر نقاط استان نیز خدمات دهی می‌کند.

"عزیزالله سیفی" روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز هفتم مهرماه به نام روز آتش نشانی و خدمات ایمنی اعلام شده و این نامگذاری ها برای این است که توجه مردم و مسئولان به آن بخش جلب شود.

وی ادامه داد: در دوران مسئولیت شورای ششم شهر یزد و از سال ۱۴۰۰ تاکنون ردیف اعتبارات آتش نشانی بیش از ۴ برابر شده است و نشان از توجه شهرداری و شورای اسلامی شهر به این بخش است اما علی رغم این افزایش هنوز کمبودهای زیادی وجود دارد.

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: در سیل سال گذشته بسیاری از تجهیزات را نداشتیم و مجبور شدیم از اصفهان ، خراسان رضوی و حتی از استانهای شمال کشور درخواست کنیم تا برای تخلیه آب کمک کنند و حتی برخی از وسایل اولیه را نیز آتش نشانی یزد نداشت.

سیفی ادامه داد: از سال گذشته تا کنون خوشبختانه برخی از تجهیزات لازم و چند خودرو خریداری شد ولی آتش نشانی یزد از نظر تجهیزات روز و هم از نظر نیروی انسانی کمبودهای زیادی دارد و این واحد فقط برای مرکز استان نیست و مجموع شهرستانهای استان را خدمات رسانی می کند و لذا توجه مسئولان استانی باید به این حوزه بیشتر باشد.

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: از همه مسئولان استان درخواست داریم برای تجهیز و کمک به آتش نشانی یزد پای کار آمده و مشکلات را حل کنند چون مستقیم با جان و مال مردم در ارتباط است و اگر تامین نشود قطعا ضرر آن به همه خواهد رسید .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha