جوانان آبادان در انتظار عملی شدن وعده وزارت نفت در خصوص پالایشگاه هستند

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان گفت: جوانان آبادان در انتظار عملی شدن وعده وزارت نفت در خصوص عملیاتی شدن احداث فاز سوم پالایشگاه هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آبادان اظهار کرد: جوانان زیادی بعد از پایان پروژه فاز دوم بیکار شدند و شرایط سختی را سپری می‌کنند.

وی افزود: بیش از هفت ماه از گفته وزیر نفت در خصوص احداث فاز سوم پالایشگاه آبادان گذشته ولی هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.

خطیب جمعه آبادان با تاکید براینکه یک روز بیکاری برای جوان در شرایط تورم فعلی نگران کننده است ادامه داد: وزارت نفت با تزریق اعتبارات وعده خود را عملی کند تا زمینه اشتغال در آبادان فراهم شود.

حجت‌الاسلام غبیشاوی در ادامه سخنانش ضمن تبریک پنجم مهر سالروز شکست حصر آبادان افزود: پیروزی در این عملیات زمینه برای شکست دشمنی که همه جانبه حمایت می‌شد فراهم شد.

وی گفت: هشت سال دفاع مقدس توسط جوانان و با ایثارگری مدیریت شد؛ بنابراین می بایست همواره به جوان اعتماد کرد تا مسیر توسعه کشور ادامه یابد.

امام جمعه آبادان با اشاره به هفته وحدت گفت: دشمن با تفرقه افکنی و تفرقه سازی سعی در ایجاد شکاف بین مسلمانان داشت که با هوشیاری ملت های مسلمان، نقشه آنها نقش بر آب شد.

حجت‌الاسلام غبیشاوی بیان کرد: مسلمانان نباید اجازه دهند چهره اسلام مخدوش شود زیرا دشمن در این حوزه اقدامات زیادی کرده ولی تاکنون به نتیجه نرسیده است.

وی در بخش دیگر سخنانش حذف پیمانکاری در دولت را گامی بزرگ عنوان و بیان کرد: این طرح در صورت تایید مجمع تشخیص مصلحت نظام به سود کارگر است زیرا واسطه‌ها بدون زحمت کشیدن سودهای کلان می‌برند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha