فضای مجازی نباید بستری برای آسیب دشمن به فرهنگ ولایی ملت ایران باشد

اهواز- ایرنا- یک فعال سیاسی استان خوزستان تاکید کرد: نباید اجازه داد فضای مجازی بستری برای آسیب دشمن به فرهنگ ولایی ملت ایران تبدیل شود.

به گزارش ایرنا کریم کریمی تبار جمعه در نشست فعالان فرهنگی و سیاسی ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) اظهارکرد: دشمن برای آسیب به فرهنگ ولایی و مهدوی روی دو گسل خانواده و فضای مجازی سرمایه‌گذاری کرده است.

وی افزود: دشمن از غفلت ما در این دو حوزه سواستفاده کرده و در حال تغییر محاسبات به نفع خود است.

کریمی تبار سبک زندگی مهدوی را راهبرد اساسی در مقابله با تهدیدات نرم فرهنگی دشمن عنوان کرد و افزود: جوانان سرمایه اصلی کشور هستند و باید در حوزه های مختلف به این قشر توجه شود.

مسول جبهه پایداری خوزستان گفت: یکی از تلاشهای ما باید تبلیغ زندگی مهدوی و جهادی در جامعه باشد تا توسعه معنویت و عدالت در جامعه را بیش از پیش شاهد باشیم.

این فعال سیاسی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه دولت آیت الله رییسی منظومه فکری امام و رهبری انقلاب را دوباره به جامعه برگرداند افزود: دولت سیزدهم امید را به جامعه تزریق کرده و زمینه ساز رشد شاخص های مختلف شده است.

وی گفت: دولت قبل، کشور را معطل برجام کرده بود ولی اکنون کشور دیگر نیازمند برجام نیست و در حوزه های مختلف روند رو به رشدی دارد.

کریمی تبار افزود: دولت مورد تایید ولی فقیه است و این یک امتیاز برجسته است و باید قدردان باشد.

وی در ادامه به مشکلات شهرهای ماهشهر و امیدیه و سربندر اشاره گفت: حاشیه های این شهرها مورد فراموشی قرار گرفتند و در منطقه‌ای که پتروشیمی های عظیمی وجود دارد چرا باید مدیران پروازی باشند.

کریمی تبار انتخابات را یکی از مسایل مهم کشور دانست و ادامه داد: باید تلاش کنیم افراد انقلابی، متخصص و دارای برنامه وارد مجلس شوند.

وی گفت: خوزستان ۱۸ نماینده دارد ولی تأسف بار است برخی به دنبال طرح مسایل قومیتی و اشرافی گری هستند لذا باید مقابل چنین تفکراتی ایستادگی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha