امام جمعه یزد: معلمان به دنبال تربیت دینی دانش آموزان باشند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: معلمان در کنار سایر عوامل فرهنگی به دنبال تربیت دینی دانش آموزان در مدارس باشند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله " محمدرضا ناصری " در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: تربیت دینی و قرآنی دانش آموزان باید محور حرکت آموزش و پرورش در سال‌جاری باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان با تهاجم گسترده فرهنگی برای ضربه زدن به اعتقادات دینی جوانان وارد میدان شدند ادامه داد: فرهنگیان و مسئولان نظام تعلیم و تربیت برای خنثی کردن توطئه فرهنگی دشمنان تلاش داشته باشند.

امام جمعه یزد اظهار کرد: دشمنان تمام هم و غم خود را در فضای کنونی برای ضربه زدن به اساس خانواده و نسل جوان متمرکز کرده‌اند.

ناصری اظهار کرد: دنیا و استکبارجهانی به دنبال تضعیف کردن عزت و اساس خانواده است و باید مسئولان و فرهنگیان در راستای شکست آنها وارد عرصه کار جهادی و انقلابی شوند.

وی تاکید کرد: بر این اساس بر والدین است که در کنار مدارس و اقدامات فرهنگیان مواظب حیله‌های فرهنگی دشمنان به خصوص در فضای مجازی باشند.

امام جمعه یزد: معلمان به دنبال تربیت دینی دانش آموزان باشند

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: هفته وحدت فرصت مهم و بسیار مناسبی است که بیش از گذشته پایه‌های وحدت اسلامی در کشور تقویت شود.

ناصری افزود: یکی از اهداف دشمنان و استکبار با بهره‌گیری از رادیوهای مختلف و در فضای مجازی ضربه به همه مقدسات و ارزشهای دینی است .

نمازجمعه در ۲۷ منطقه استان یزد اقامه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha