۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85242523
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۳۵۰ کلاس درس در اصفهان استانداردسازی شد

۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷
کد خبر: 85242523
۲۳۵۰ کلاس درس در اصفهان استانداردسازی شد

اصفهان -ایرنا- مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: ۲ هزار و ۳۵۰ کلاس درس در استان با اعتبار بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان در ۲ سال گذشته استانداردسازی شد.

به گزارش ایرنا، مجید نسیمی روز جمعه در پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان در مُصلای امام خمینی(ره) این شهر افزود: از سال ۹۲ تاکنون در راستای استانداردسازی وسایل گرمایشی مدارس و حذف بخاری‌های نفتی و گازی از فضای آموزشی، از ۲۹ درصد کلاس‌های استاندارد قبلی، اکنون به ۸۳ درصد رسیده‌ایم.
وی تصریح کرد: سرانه استاندارد متوسط کشوری برای فضای آموزشی حدود ۱۰ مترمربع در نظر گرفته شده، در حالی که این رقم در استان بیش از پنج مترمربع است.
وی افزود: در ۲ سال گذشته در قالب پنج هزار پروژه، ۲۷ هزار و ۸۰۰ کلاس درس در متراژ سه میلیون و ۵۰۰ مترمربع تحویل شد.

نسیمی گفت: شهریور سالجاری بیش از ۲ هزار پروژه و حدود ۱۰ هزار کلاس درس در سطح کشور با حضور ریاست جمهوری تحویل شد که سهم استان اصفهان ۵۳ پروژه و ۲۷۸ کلاس درس بود.
وی یادآور شد: ۲۰هزار باب مدرسه در طرح "شهید عجمیان" در ۶ ماهه ابتدای سالجاری در کشور آماده‌سازی شد که سهم استان اصفهان ۵۰۰ باب بود.

مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان گفت: تاکنون ۲۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی استان برای تامین تجهیزات هنرستان‌ها هزینه شده است.

سرانه متوسط فضای آموزشی در سطح کشور ، هشت متر مربع است که این رقم در استان اصفهان پنج متر و ۳۱ سانتی متر مربع برآورد می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha