۱۷۰۰ یزدی از خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی یزد استفاده کردند

یزد- ایرنا- جانشین بسیج جامعه پزشکی استان یزد گفت: در طول هفته دفاع مقدس یک هزار و ۷۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم از خدمات رایگان این جامعه در استان استفاده کردند.

به گزارش ایرنا، "محمد احسانی" روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران استان افزود: در قالب اعزام اردوهای جهادی، خدمات مختلف به خصوص ویزیت رایگان پزشکی شامل داخلی، زنان و زایمان، ارتوپد، داخلی و اطفال به متقاضیان ارائه شد.

وی از همکاری مردم و مسئولان با بسیج جامعه پرشکی یزد در مناطق مختلف در طول هفته دفاع مقدس قدردانی کرد و ادامه داد: بر حسب ضرورت اردوهای جهادی بسیج جامعه پزشکی برای ارائه خدمات رایگان در یزد و ۱۱ شهرستان دیگر استان ادامه دارد.

این مسئول به اهمیت جهاد امید آفرینی و محرومیت زدایی توسط بسیج و جامعه بسیج پزشکی اشاره کرد و یادآور شد: خدمت به اقشار مختلف مردم به خصوص محرومان جامعه و افراد نیازمند در مناطق کمتر برخوردار جزو اهداف و برنامه همیشگی این تشکل جهادی و انقلابی است.

احسانی بیان کرد: یکی از ابعاد مهم جهاد تبیین است که خدماتی که توسط مجموعه‌های مختلف و اقشار مختلف بسیج به مردم در مناطق محروم ارائه می‌شود دقیق و شفاف بیان شود که موجب اعتمادبخشی است و باید در این خصوص تلاش جدی و انقلابی انجام شود.

۱۷۰۰ یزدی از خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی یزد استفاده کردند

فعالیت بسیج جامعه پزشکی استان یزد در سال ۱۳۸۱ آغاز شد که با همکاری جامعه هدف، مردم و مسوولان فعالیت‌های گسترده خدمات‌رسانی به نیازمندان را ارائه می‌کند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارای بیش از ۲۰ قشر بسیج است و تاکنون ۳۲۰ هزار بسیجی در استان سازماندهی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha