مدیرکل بنیاد شهید یزد: تکریم خانواده شهیدان نماد عینی جهاد تبیین است

یزد- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: تکریم خانواده‌های معزز شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه و بین جوانان نماد عینی جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام " عباس زارع " جمعه در دیدار با تعدادی از خانواده‌های شهدا در شهرستان خاتم یزد افزود: بیان خاطرات و اهداف و آرمان شهیدان به مردم و جوانان موجب تبیین ارزش‌های دینی و انقلابی است .

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی ادامه داد: سرکشی و تکریم خانواده شهیدان با حضور مسئولان اجرایی و همراهی مردم جزو برنامه‌های مهم و همیشگی است که در استان انجام می‌شود.

این مسئول بیان کرد: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در قالب ۱۰ اکیپ برنامه دیدار با ۵۵ خانواده معزز شهیدان و ایثارگران و همچنین جانبازان شهرستان خاتم انجام شد.

زارع تاکید کرد: از آغاز هفته دفاع مقدس تاکنون برنامه فرهنگی و معنوی رهروان شهدا در ۱۲ شهرستان استان در قالب یک برنامه منسجم با همکاری سایر نهادها و ادارات برگزار شد.

این مسئول بیان کرد: خانواده‌های مکرم شهدا، جانبازان و آزادگان حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولان دارند و باید همواره مورد تکریم جامعه اسلامی قرار گیرند.

زارع گفت: اقتدار، عزت و امنیت ایران به رغم توطئه‌های فرهنگی دشمنان و جنگ ترکیبی استکبار مدیون حماسه سازی رزمندگان جان‌برکف اسلام در دوران دفاع مقدس و صبر و ایثار خانواده شهیدان است.

در این دیدارها که جمعی از مسئولان حضور داشتند خانواده شهدا و همچنین جانبازان به ذکر خاطرات خود از شهیدان و ایثارگران پرداختند.

شهرستان خاتم در ۲۴۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد و استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha