۸ مهر ۱۴۰۲، ۹:۰۷
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85242793
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روشنایی معابر ملایر با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است

همدان- ایرنا- مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر گفت: پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی روشنایی معابر این شهرستان با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اقدام است.

"رضا شیردره" روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مدیریت توزیع نیروی برق این شهرستان، به منظور جلب رضایت‌مندی مردم نسبت به اجرای پروژه‌های متنوع روشنایی معابر طی ۲ مرحله اقدام کرده است که در مرحله اول این پروژه ۲ هزار دستگاه چراغ LED جدید در سطح معابر نصب و تعویض می‌شود.

مدیر توزیع نیروی برق ملایر ادامه داد: ۶۰۰ متر شبکه روشنایی معابر مسیر دسترسی مجموعه تفریحی و توریستی بام ملایر (انتهای بلوار سلامت) احداث و ۴۰ دستگاه چراغ جدید نصب خواهد شد.

شیردره افزود: علاوه بر این اصلاح و بهینه‌سازی اساسی شبکه روشنایی معابر بلوارهای سطح شهر ملایر همچون خیابان پارک انجام شده است.

مدیر توزیع نیروی برق ملایر با بیان اینکه در مرحله دوم این پروژه روشنایی بلوار ۱۵ خرداد در دست اقدام است گفت: برنامه‌ریزی لازم برای اصلاح و بهینه‌سازی سایر بلوارها همچون بلوار قائم مقام و بلوار سلامت و همچنین بلوارهای سطح شهرهای تابعه ملایر نیز صورت گرفته و توسط گروه های مدیریت برق این شهرستان در دست اجرا است.

شیردره به تدوین برنامه‌های توسعه‌ای در ۶ شهر تابعه ملایر اشاره و بیان کرد: امسال در ۱۰ محور فنی، مهندسی و بهره‌وری همچون توسعه، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و روشنایی معابر پروژه‌های خوبی در ۶ شهر تابعه با پیش‌بینی ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا خواهد شد.

وی یادآور شد: در حوزه روستایی نیز پروژه‌هایی همچون تبدیل سیم‌های مسی با کابل‌های خودنگهدار، نصب ترانس‌های برق جدید و نصب پایه‌های شبکه در دست اجراست که بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

مدیر توزیع نیروی برق ملایر خاطرنشان کرد: طی ۲ سال گذشته در دولت سیزدهم، دوران طلایی برای حوزه انرژی برق این شهرستان بود و به اندازه چند سال قبل در حوزه انرژی برق در این شهرستان کار جهادی و عمرانی انجام شده است.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر دارای ۱۳۵ هزار و ۲۰۹ مشترک برق در بخش‌های مختلف و سه هزار و ۱۰۰ کیلومتر شبکه توزیع برق شامل هزار و ۸۰۰ کیلومتر طول شبکه فشار متوسط و هزار و ۳۰۰ کیلومتر فشار ضعیف است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha