مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با خانواده شهید محسن ذوالفقاری دیدار کرد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان شامگاه جمعه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت با خانواده شهید محسن ذوالفقاری دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایرنا، علی سرگزی به همراه جمعی از اهالی مطبوعات سیستان و بلوچستان، با خانواده شهید محسن ذوالفقاری، دیدار و گفت‌وگو کرد.
شهید محسـن ذوالفقاری، سال ۱۳۶۴ در خانواده‌ای متدین و دوستدار انقلاب در شهرستان زاهدان متولد و والدین به جهت ارادت به آستان مطهر اهل‌بیت نام او را محسن گذاشتند.

محسن دوران کودکی را در آغوش گرم خانواده سپری کرد، سپس راهی دبستان شد و مقاطع ابتدایی و راهنمایی را با موفقیت پشت سر گذاشت.

ذوق هنری محسن، وی را وادار کرد تا دوران متوسطه را در هنرستان شهید بهشتی سپری و سپس به منظور ادامه تحصیل وارد آموزشکده فنی شماره ۲ زاهدان شود.
تحصیل در دانشکده مانع از فعالیت‌های اجتماعی او نشد و ضمن دانش‌اندوزی به فعالیت‌های دیگری همچون خطاطی و خبرنـــگاری دست زد و عضو باشگاه خبرنگاران جوان شد تا راوی غم و شادی مردم محروم سیستان و بلوچستان باشد.

این شهید والامقام از نیروهای فعال بسیج بود و بسیج را بازوی توانایی برای دفاع از انقلاب و اسلام می‌دانست.

او که در ۲۵ اسفندماه سال ۱۳۸۴ برای تهیه خبر از یادواره شهیدان دولتی و روایت حدیث یاران سفرکرده به زابل عزیمت کرده بود در بازگشت در حادثه اسف‌بار تاسوکی در مسیر جاده زابل - زاهدان به دست اشرار سنگدل و جنایتکار شربت شهادت نوشید و ندای دوست را لبیک گفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha