۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۲
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85242999
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عضو خبرگان رهبری: بخشی از عقب‌ماندگی‌های خوزستان به برکت دولت سیزدهم جبران شد

اهواز - ایرنا - نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بخشی از عقب‌ماندگی‌های استان خوزستان به برکت دولت سیزدهم جبران و تقریبا تمام خوزستان به کارگاه‌ عمرانی تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا آیت الله محسن حیدری روز شنبه در آئین بهره برداری از طرح‌های آبرسانی شهرستان کارون ضمن تشکر از تمامی عوامل موثر در اجرای این طرح‌ها افزود: رسیدگی به مشکلات خوزستان به یکی از دغدغه‌های مسئولان کشوری تبدیل شده است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری و رییس جمهور عنایت خاصی به خوزستان دارند و حضور متعدد تیم دولت در استان مهر تاییدی بر این موضوع است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری راه حل مشکلات استان را داشتن روحیه تعاون، همدلی و اتحاد بین آحاد جامعه عنوان کرد و گفت: باید روحیه امید را در دل خود و مردم تزریق کنیم تا دشمن به فکر سوء استفاده نباشد.

وی با تاکید بر لزوم حضور مردم در آیین‌های بهره برداری افزود: افتتاح این طرح‌ها باید به مردم اطلاع‌رسانی شود تا علاوه بر ایجاد روحیه امید تحت تاثیر دشمن قرار نگیرند.

آیت‌الله حیدری به موضوع فرسودگی تصفیه خانه‌های غرب اهواز، باوی و کارون اشاره و اظهارکرد: طرح مهم آبرسانی غدیر پس از سال‌ها توسط آقای رییسی افتتاح شد که یک اقدام ارزشمند بود اما مردم اهواز، کوت عبدالله و ملاثانی به دلیل خرابی تصفیه خانه‌ها، هنوز طعم شیرین این طرح را نچشیده‌اند.

وی افزود: مطالبه تعویض تصفیه خانه‌ها بارها در جلسات مجلس خبرگان مطرح شده است و شخصا از آقای رییسی برای اجرای این طرح قول مساعد گرفته‌ام.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدوارم با همت مسئولان استانی هرچه سریعتر طرح تعویض تصفیه خانه‌های اهواز اجرایی شود.

استان خوزستان بیش از چهار هزار روستا دارد که آبرسانی به بیش از نیمی از آنها انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha