مجوز شبانه‌روزی شدن پلی‌کلینیک تامین اجتماعی برازجان صادر شد

بوشهر_ ایرنا_ مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: سال گذشته اقدامات و پیگیری های لازم برای ارتقا و تبدیل پلی کلینیک تامین اجتماعی امام موسی کاظم(ع) برازجان به شبانه روزی انجام گرفته بود که اکنون بعد از طی مراحل اداری و فرآیندهای لازم، مجوز این امر صادر شد.

حسن اسماعیلی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: پس از برگزاری آزمون و تامین نیروی انسانی مورد نیاز فعالیت این مرکز شبانه روزی می‌شود.

وی افزود: ارتقا و شبانه روزی شدن این مرکز درمانی با هدف افزایش خدمات مطللوب و با کیفیت به جامعه هدف انجام گرفته و امیدواریم با این اقدام مسیر دستیابی مردم شهرستان دشتستان به خدمات درمانی تامین اجتماعی هموارتر شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: در جهت کاهش مشکلات بیماران و رفع دغدغه درمانی مردم، ارتقا و توسعه سایر مراکز درمانی تامین اجتماعی از شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین نقطه استان در حال پیگیری و اقدامات خوبی در دست اقدام است.

وی ادامه داد: توسعه بیمارستان مهر برازجان و راه اندازی سی تی اسکن این بیمارستان و همچنین طرح احداث درمانگاه تامین اجتماعی شبانکاره از دیگر برنامه ها و اقدامات توسعه ای درمان تامین اجتماعی استان در دشتستان است.

اسماعیلی یادآور شد: به منظور افزایش کیفیت خدمات و سهولت دسترسی مراجعین به پزشکان متخصص از ابتدای سال جاری نیز پزشکان متخصص در رشته های مختلف از جمله رادیولوژی، زنان و زایمان، کلیه و مجاری ادرار، بیهوشی و داروساز جذب دو مرکز درمانی بیمارستان مهر و پلی کلینیک امام موسی کاظم(ع) برازجان شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha