صلابت فرزندان ایران، دشمن را در همه صحنه‌ها شکست داده است

بندرعباس - ایرنا - نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به شهادت فرمانده عملیات یگان امداد بندرعباس گفت: دشمن درصدد برهم زدن وحدت،‌ انسجام و یکپارچگی جامعه است تا به نقطه بهم زدن امنیت کشور برسد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده روز شنبه در آیین بدرقه شهید سرهنگ دوم «سعید پناهی فرد» فرمانده عملیات یگان امداد بندرعباس،‌ یادآورشد: دشمن ۲ نقطه را هدف‌گذاری کرده که هدف اول آن بهم زدن وحدت و انسجام و یکپارچگی جامعه و هدف دیگرش از بین بردن وحدت اقوام و طوائف و گروه‌های سیاسی بوده تا از این طریق به نقطه بهم زدن امنیت جامعه برسد.

رییس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان ادامه داد: کشور ما امروز در منطقه غرب آسیا به‌عنوان جزیره ثبات، همچون خواری در چشم دشمن است و آنی و لحظه‌ای از این هدف خود غافل نیست تا بتواند امنیت کشور را خدشه‌دار کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار کرد:‌ دشمن در این مسیر تلاش می‌کند جریان‌های خائن و مزدور خود را به کف خیابان بیاورد و آن‌هایی نیز که به جز دستیابی به اهداف زودگذر مادی هدف دیگری ندارند را بکار می‌گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و قانون‌شکنان نیز می‌خواهند امنیت ما را خدشه‌دار کنند و از سوی دیگر مرزداران غیور ایران اسلامی در اقصی نقاط مرزهای کشور با قدرت و صلابت از مرزهای کشور محافظت می‌کنند و می‌بینیم دشمن این ملت بزرگ در همه صحنه‌ها شکست خورده و این ملت توانسته از حریم امنیت خود و اسلام عزیز حفاظت کند.

مردم قدردان نیروهای فراجا هستند

امام جمعه بندرعباس خطاب به نیروهای فراجا گفت: این امنیت اجتماعی را برای مردم به ارمغان آورده‌اید و برای این امنیت هزینه‌های بسیاری دادید و شهید سرهنگ دوم «سعید پناهی فرد» آخرین شهید از این قافله عشق نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان کرد: شما عزیزان فراجا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتید و امنیت را تامین می‌کنید، مردم قدردان شما بوده و قدر این نعمت مغفول و فراموش شده یعنی امنیت را می‌دانند.

رییس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان اضافه کرد: همه سوداگران مرگ و کسانی که تصور می‌کنند برای رسیدن به منافع مادی زودگذر خود می‌توانند ثبات و امنیت ما را خدشه‌دار کنند بدانند نیروهای مسلح، بسیج و همه پای کار هستند و اجازه از بین بردن امنیت نخواهند داد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده گفت: مردم در طول ۴۴ سال گذشته در برابر همه قدرت‌های مادی ایستاده‌اند و این فریب خوردگان نمی‌توانند به اهداف‌شان برسند.

وی ابراز کرد: کسانی هم مشکلاتی دارند و باید مشکلات اقتصادی مرزنشینان را حل کرده و اجازه ندهیم هیچ کس به‌خاطر مسائل مادی در چنین مسیری قرار گیرد و به خاطر این مشکل‌ات جامعه را ناامن کند.

وی خطاب به خانواده شهید سرهنگ دوم «سعید پناهی فرد» گفت: خداوند به خانواده شهدا وعده داده، خود جای خالی شهدا را پُر کند، خانواده شهید نگران نباشند که خداوند را در کنار خود دارند.

فرمانده انتظامی هرمزگان: مصمم‌تر راه شهید پناهی فرد را ادامه می‌دهیم

فرمانده انتظامی هرمزگان نیز گفت: با تمام وجود، مصمم‌تر باصلابت تر و محکم‌تر از قبل راه شهید سرهنگ دوم «سعید پناهی فرد» را ادامه می‌دهیم و کوتاهی نمی‌کنیم.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: تلاش می‌کنیم شاگردان خلفی برای این شهید بزرگوار بوده و مسیر مبارزه با قناون شکنان را ادامه خواهیم داد، مجموعه انتظامی هرمزگان و نیروهای مسلح استان داغدار از دست دادن یکی از سربازان با شرافت خود بوده که الگوی اخلاق و رفتار بوده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: این شهید منشا خیر و الفت، لایق و با کفایت و در مبارزه با قانون شکنان یکی از الگوها در این استان بود و ترس در وجودش راه نداشت، در عین حال دارای جسارت بالا و بااخلاق بوده و در صحنه عملیات آرامش خاصی داشت.

سردار جاویدان اشاره کرد:‌ شهید پناهی فرد سال‌های سال در استان هرمزگان خادم مردم بود و جان خود را فدای ارزش‌های نظام کرد، از فرزندان خردسالش و همسرش شرمنده‌ایم.

وی ادامه داد: پیکر پاک این شهید را به استان لرستان بدرقه می‌کنیم که اهالی آن در رزمندگی و ایثار اسمی در تاریخ دارند و شهید پناهی فرد سفیر و نماینده خوبی برای استان لرستان و در جنوب و به‌خصوص هرمزگان بود.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد:‌ شاید امانت‌دار خوبی نبودیم و شرمنده پدر و مادرش هستیم که فرزندشان را به خدمت گرفتیم و امروز پیکر بی‌جانش را به زادگاهش بدرقه می‌کنیم.

سرهنگ دوم «سعید پناهی» فرمانده عملیات یگان امداد بندرعباس روز گذشته هفتم مهرماه در عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان به فیض شهادت نائل آمد.

این شهید اهل استان لرستان و دارای سه فرزند است؛ همسر شهید فرزند سومش را باردار بوده و شهیدی که در چشم انتظاری فرزندش ماند و آن را ندید.

طی عملیاتی که در اجرای ماموریت مشترک ماموران دریابانی و انتظامی بندرعباس با حضور این فرمانده جان برکف در مقابله با قاچاق کالا و مشروبات الکلی در مناطق ساحلی بندرعباس (خورکولقان) انجام شد، افزون‌ بر ۲ هزار قوطی انواع مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha