استکبار جهانی از ایجاد اختلاف بین اقوام و مذاهب ساکن گلستان ناامید است

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه موقت اهل‌سنت شهرستان مرزی مراوه‌تپه با مستحکم‌ دانستن وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب ساکن استان گفت: استکبار جهانی از ایجاد اختلاف در بین اقوام و مذاهب ساکن این استان شمالی ناامید است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آخوند ناصرمحمد قزل روز شنبه در آیین جشن بزرگ‌داشت هفته وحدت با شعار پیامبر اعظم(ص) اتحاد ملی و انسجام امت اسلامی در گنبدکاووس افزود: وجود وحدت بین اقوام و مذاهب ساکن در گلستان به برکت تلاش علما و روحانیون بزرگی همچون آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در این استان است.

وی اضافه‌ کرد: استان گلستان نماد و الگوی وحدت واقعی در کشور به شمار می‌رود که در سایه وحدت بین اقوام و مذاهب اسلامی به دست آمده است.

آخوند قزل ادامه داد: وجود وحدت در گلستان سبب شده تا توزیع امکانات و اعتبارات عادلانه بین مناطق أهل سنت و شیعه نشین این استان شده است.

استکبار جهانی از ایجاد اختلاف بین اقوام و مذاهب ساکن گلستان ناامید است

وی همچنین گفت: به برکت وجود وحدت در ایران اسلامی امروز کشور ما از اقتدار و عظمت زیادی در جهان برخوردار شده است.

الیاس هیوه‌چی از فعالان سیاسی و اجتماعی گنبدکاووس هم در در این مراسم با اشاره به هجمه‌های مستقیم و غیرمستقیم استکبار جهانی و دشمنان اسلام به ابعاد مختلف زندگی نبی مکرم اسلام(ص)، برلزوم ارائه پاسخ های مستند، فقهی و علمی به این شبهات و هجمه‌ها از سوی علما، روحانیون و نخبگان شیعه و اهل سنت برای اقناع سازی جامعه بالاخص نسل جوان تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha