۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۰
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85243204
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم هندبال بانوان البرز به لیگ برتر وارد شد

۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۰
کد خبر: 85243204
تیم هندبال بانوان البرز به لیگ برتر وارد شد

کرج – ایرنا – رییس هیات هندبال استان البرز گفت: تیم هندبال بانوان استان البرز با نام شهدای رزکان البرز وارد لیگ برتر هندبال کشور شد.

«مرتضی خادمی» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه لیگ برتر بانوان از هفته گذشته آغاز شد، افزود: بانوان هندبالیست البرزی هفته اول را پرقدرت شروع کردند ولی روز گذشته در هفته دوم لیگ برتر یک رقابت سنگین با قهرمان دور گذشته (سنگ آهن بافق) پشت سرگذاشت.

وی با بیان اینکه چند ملی پوش تیم ملی بانوان در اختیار تیم هندبال بانوان سنگ آهن بافق هستند، اظهار کرد: در رقابت روز گذشته ۲ مهره اصلی تیم البرز مصدوم بودند و در این بازی که می توانستیم نتیجه بُرد را داشته باشیم در لحظات پایانی با نتیجه ۲۷ بر ۲۴ بازی را واگذار کردیم.

چهار بانوی هندبالیست البرزی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

خادمی ضمن اظهار امیدواری بر اینکه در پایان فصل یکی از سکوهای برتر را در بخش بانوان کسب کنیم، گفت: روز گذشته هم اسامی تیم ملی بانوان اعلام شد که «مهربان بدوی» و «مژگان قهرمانی» به اردوی تیم ملی بزرگسالان برای شرکت در مسابقات جهانی دعوت شدند.

وی افزود:‌همچنین دو بازیکن شهدای رزکان که «الناز قاسمی» و «نوری عباسی» هستند نیز به تیم ملی دعوت شدند.

خادمی یادآور شد: متاسفانه فصل گذشته دختران هندبالیست البرزی نتوانستند در قالب یک تیم کامل به نام استان در لیگ برتر توپ بزنند و دلیل اصلی آن نبود حامی بود.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تیم دختران به لیگ برتر برگردد، اظهار کرد: دختران ورزشکار البرزی مظلوم واقع شده اند بطوریکه در خانه هندبال با کادر فنی البرزی تمرین می کردند ولی به نام استانی دیگر (قزوین) در لیگ برتر توپ می زنند که برای استان البرز اصلا قابل قبول نبود.

امیدواری بر بازگشت تیم هندبال آقایان به لیگ برتر/ صعود ایران با سد کرج در هانگژو

رییس هیات هندبال استان البرز در خصوص تیم هندبال آقایان نیز گفت: تیم رعد پدافند البرز با بی مهری های سال گذشته از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرد ولی امسال این تیم تمرین های خود را پرقدرت انجام می دهد و اردوهای مختلفی را در خانه تخصصی هندبال دارند.

وی اظهار امیدواری کرد که تیم هندبال آقایان در این فصل در دسته یک ها مقام دار شود تا دوباره به لیگ برتر برگردیم.

وی در خصوص حضور محمد سیاوشی دروازه بان البرزی در تیم ملی هندبال بزرگسالان در مسابقات آسیایی هانگژو کشور چین، گفت: این هندبالیست عملکرد خیره کننده ای داشته بطوریکه جزو یکی از بهترین های کاروان هانگژو است.

خادمی افزود: شبکه های خبری و رسانه ها در خصوص این موضوع که سد کرج باعث صعود ایران از مرحله گروهی شده و در خصوص عملکرد درخشان این دروازه بان مانور می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha