علی‌اکبری: مدال نقره بریمانلو نتیجه کار تیمی بود

هانگژو- ایرنا- سرمربی تیم ملی کوراش گفت: مدال نقره وحیدبریمانلو در بازی‌های آسیایی هانگژو، نتیجه کار تیمی بوده و قطعا در مسابقات آتی رنگ آن بهتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، الیاس علی‌اکبری سرمربی پس از نایب قهرمانی مجیدوحیدبریمانلو در روز نخست پیکارهای کوراش بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: بچه‌های ما ۹ ماه سخت را در اردوهای تیم ملی پشت‌سر گذاشتند و این افتخار کاملا با همکاری تیمی به دست آمد.

وی افزود: با ۲ شرکت‌کننده پا به این مسابقات گذاشتیم که در وزن ۶۶ کیلو، بریمانلو با یک قرعه سخت روبرو شد اما موفق شد قهرمان دور گذشته از کشور چین تایپه را مغلوب کند و راهی فینال مسابقات شد اما متاسفانه در دیدار نهایی مقابل نماینده ازبکستان در یک دیدار نزدیک که می‌توانست با برتری ایران و مدال طلا همراه شود شگست خورد اما چیزی از شایستگی او کم نمی‌کند.

علی‌اکبری که پرافتخارترین کوراش‌کار ایران محسوب می‌شود، در واکنش به پرسشی درباره سطح رقابت‌های امسال در هانگژو باتوجه به میدانی که خود تجربه کرده است، اضافه کرد: قطعا این بازی‌ها، بزرگ‌ترین رویداد ورزشی در این رشته به شمار می‌رود و بعد از المپیک هم بزرگ‌ترین رویداد ورزشی است و به نوعی سقف رشته کوراش محسوب می‌شود. همه کشورها طی چهار سال آینده برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی برنامه‌ریزی خواهند کرد.

وی افزود: تمام مدال‌های این مسابقات اعم طلا، نقره و برنز در رنکینگ کشورها تاثیر دارد و بنابراین قطعا برای تمام کشورها اهمیت دارد و همه کشورها با قدرت وارد این مسابقات خواهند شد. کوراش ایران همیشه پرافتخار بوده و در میادین بزرگ همواره به کاروان ایزان کمک کرده است. امیدوارم فردا صادق آذرینگ به فینال برسد و از طرف خانواده کوراش، یک مدال خوشرنگ به کاروان ایران هدیه بدهد.

خسرویار سرپرست تیم ملی کوراش ایران نیز گفت: کسب این مدال باارزش را به تمام ملت ایران تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم در روزه‌های آینده خبرهای خوبی از تیم ملی کوراش شنیده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha