۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۸
کد خبرنگار: 3099
کد خبر: 85243218
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتراف روزنامه صهیونیستی: حماس خواسته خود را به اسرائیل تحمیل کرد

تهران- ایرنا- روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» تاکید کرد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) موفق شد تا اراده و خواسته خود را به رژیم صهیونیستی و طرف‌های واسطه تحمیل کند.

به گزارش امروز (شنبه) ایرنا به نقل از «اسرائیل هیوم»، اکنون بحث احتمال افزایش صدور مجوز کار برای فلسطینیان ساکن غزه به ۲۰ هزار مورد مطرح است و حماس حتی خواستار افزایش آن به ۵۰ الی ۶۰ هزار مورد شده است.

بر اساس این گزارش، «یحیی سنوار» رهبر حماس در نوار غزه با اعمال فشار و ملتهب کردن اوضاع در نوار مرزی غزه موفق به تحقق این خواسته شد.

این روزنامه صهیونیستی تاکید کرد که مصر، قطر و سازمان ملل مجبور شدند برای توقف تنش و درگیری‌های مرزی در غزه و بازگردان آرامش به این منطقه، دست به دامن حماس شوند.

به نوشته این روزنامه، حماس ثابت کرد که قادر به اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی و طرف‌های واسطه برای تحقق اهداف و خواسته‌های خود است.

در همین حال کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که تشدید اوضاع اخیر بین غزه و ارتش اسراییل (رژیم صهیونیستی) یک ابتکار از پیش برنامه ریزی شده از سوی حماس در تمام جوانب و مراحل آن بوده است.

این شبکه افزود: حماس آموخته که چگونه به اهداف در برابر اسرائیل دست یابد، تشدید تنش کنونی یک ابتکار از پیش برنامه ریزی شده حماس در همه جنبه ها و مراحل آن است و نتیجه محاسبات اشتباه یا غیرمنتظره نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha