تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری در استان یزد فراهم شده است + فیلم

یزد - ایرنا - مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری شهروندان در اسفندماه امسال در استان یزد فراهم شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: پیش ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مرداد ماه آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه داشت و ۷۸۲ داوطلب انتخابات در استان یزد به صورت غیرحضوری ثبت نام کردند.

سعید رستگاری افزود: ۲۷ مهرماه سال جاری نیز به مدت یک هفته ثبت نام نهایی و قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی که کد رهگیری را دریافت کرده اند، به صورت حضوری در فرمانداری ها و یا غیرحضوری در سایت وزارت کشور انجام می شود.

وی ادامه داد: در استان یزد ۱۲ شهرستان و ۱۳ بخش مستقل وجود دارد که چهار حوزه انتخابیه شامل یزد، مهریز ، اردکان و تفت را شامل می‌شود و همه آموزشهای مورد نیاز تا پایین ترین رده دست اندرکاران انتخابات شروع شده و تا زمان برگزاری ادامه دارد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد گفت: بر اساس تقویم زمان بندی انتخابات، از ۱۳ مهرماه به مدت یک هفته هیات های اجرایی تشکیل و انتخابات به صورت عملیاتی آغاز می شود .

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه مورخ ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار می شود .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha