نتانیاهو خواستار برگزاری نشست فوق‌العاده کابینه امنیتی شد

تهران-ایرنا- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواستار برگزاری نشست فوق‌العاده کابینه امنیتی برای بررسی تحرکات گروه های مقاومت فلسطین در مرزهای غزه با سرزمین‌های اشغالی شد.

به گزارش روز شنبه ایرنابه نقل از روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، تحرکات گروه های مقاومت در مرز غزه، کرانه باختری و قدس اشغالی از جمله مسائلی هستند که قرار است در نشست روز یکشنبه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با حضور نخست‌وزیر، وزیر جنگ و فرماندهان و روسای دستگاه های امنیتی و نظامی این رژیم مطرح شود.

آخرین نشست کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی دو هفته پیش برگزار شد که به تنش لفظی بین «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم و «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی اسراییل درباره نحوه مقابله با مقاومت فلسطین منجر شد.

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» همچنین از نگرانی پلیس رژیم صهیونیستی درباره حمله نیروهای مقاومت در روزهای تعطیلات عید یهودی خبر داد و نوشت: پلیس از همه صهیونیست های دارای سلاح خواسته که در این ایام، سلاح خود را همراه داشته باشند.

به گزارش ایرنا، تنش در مرزهای غزه با سرزمین های اشغالی در هفته های اخیر تشدید شده و پلیس مرزی رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان فلسطینی در مرزها حمله و مواضع حماس را از زمین و هوا گلوله باران کرد.

رژیم صهیونیستی همچنین گذرگاه مرزی غزه، در مرز با سرزمین های اشغالی را بست.

این در حالی است که «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز چهارشنبه شب در واکنش به تحولات اخیر در نواحی مرزی باریکه غزه و احتمال تشدید تنش با فلسطینیان، بار دیگر نیروهای مقاومت را به ادامه حملات تهدید کرد.

گالانت گفت که اگر لازم باشد، علیه گروه‌های فلسطینی در نوار غزه وارد عمل خواهیم شد.

وی بدون اشاره به شکست‌های این رژیم در تقابل با نیروهای مقاومت ادعا کرد: عملیات «سپر و نیزه» یادآوری خوبی برای گروه‌های فلسطینی در رابطه با قدرت و توان ارتش رژیم صهیونیستی است.

گالانت اضافه کرد: اگر جان نظامیان یا اتباع اسرائیلی به خطر بیفتد، لحظه‌ای از به‌کارگیری تمام توان خود برای حفظ امنیت «اسرائیلی‌ها» و برقراری آرامش دریغ نخواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha