واکنش نهرودی به نتایج بوکس/ رمضان‌پور: توجیهی برای باخت ندارم

هانگژو- ایرنا- سرمربی تیم ملی بوکس نسبت به نتایج نفرات اعزامی این رشته در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، حسینقلی نهرودی سرمربی تیم ملی بوکس امروز (شنبه) در خصوص شکست رمضان‌پور برابر حریف هندی، گفت: رمضان‌پور تلاش خود را کرد اما شاید نیاز به تلاش بیشتری بود. ما باید بررسی کنیم که چرا این اتفاق افتاد زیرا روز گذشته موسوی هم می‌توانست برنده شود و ظاهرا مشکل نفس داشت اما در مسابقه امروز رمضان‌پور مشکل نفس نداشت.

وی افزود: حریف هندی با تجربه‌تر از بوکسور ما بود و تنها دلیل پیروزی‌اش همین تجربه بود، با این حال رمضان‌پور در راند اول از حریف خود پیش بود که متاسفانه نتوانست آنگونه که ما انتظار داشتیم ظاهر شود. در کل از عملکرد بچه‌های تیم رضایت نداریم و باید در جلسات فنی دلیل آن را بررسی کنیم و در جهت رفع اشکالات گام برداریم.

سرمربی تیم ملی بوکس در پایان گفت: شرمنده مردم هستم زیرا نتیجه‌ای را که می‌خواستیم را در هانگژو کسب نکردیم.

رمضان‌پور: اشتباه از خودم بود

ایمان رمضان‌پور بوکسور وزن به اضافه ۹۲ کیلوگرم ایران پس از شکست مقابل حریف هندی و حذف از دور رقابت‌ها اظهار داشت: واقعا نشد. توجیهی برای باخت خودم مقابل بوکسور هندی ندارم. آن چیزی را که می‌خواستم و دنبال آن بودم، نشد.

وی در خصوص اینکه حریف هندی بهتر از او مبارزه را اداره کرد، توضیح داد: رقبا در طول سال در تورنمنت‌های زیادی شرکت می‌کنند و با حریفان مختلفی مبارزه می‌کنند و همه حریفان را می‌شناسند. متاسفانه ما در تورنمنت‌های کمی شرکت می‌کنیم. به عنوان مثال پیش از بازی‌های آسیایی ما فقط یک اردوی مشترک داشتیم. قرار بود به بوسنی هم برویم که لغو شد. با این وجود نمی‌توانم باخت و ناکامی‌ام را توجیه کنم. اشتباه از خودم بود و امیدوارم بتوانم اشکالاتم را برطرف کرده و جبران کنم.

رمضان‌پور درباره اینکه با توجه به افت بدنی‌اش در راند دوم و سوم آیا مشکل بدنی داشته، گفت: الان هر چه بگویم، توجیه است اما داوری هم در این باخت بی‌تاثیر نبود و می‌توانست عادلانه‌تر قضاوت کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha