نهضت‌های آبرسانی، مدرسه‌سازی و ساخت مسکن در آذربایجان‌غربی آغاز شده است

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت ها جهت تسریع در روند توسعه استان گفت: نهضت های آبرسانی، مدرسه‌سازی و ساخت مسکن در مناطق مختلف و شهرستان ها آغاز شده و نیازمند حمایت نهادهای حاکمیتی هستیم.

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز شنبه در جلسه محرومیت زدایی در آذربایجان غربی افزود: تامین آب شرب سالم و بهداشتی در روستاها و مناطق محروم و کم برخوردار در قالب نهضت آبرسانی از جمله اولویت های استان است.

وی با اشاره به جذب کمک های ملی و نهادهای حاکمیتی برای رونق مدرسه سازی در آذربایجان غربی اضافه کرد: با آغاز این نهضت درپی جبران عقب افتادگی‌ها و بهبود سرانه های آموزشی استان بوده و نیازمند حمایت قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) از این نهضت هستیم.

وی با تاکید بر اولویت بندی و زمان بندی برنامه ها جهت تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی ادامه داد: در حوزه مسکن، تامین زمین مورد نیاز براساس تکالیف دولتی در سطح استان انجام شده و در این زمینه نیز آماده همکاری با قرارگاه و نهادهای حاکمیتی برای رونق ساخت و ساز هستیم.

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: با تعامل و هم افزایی بین دولت سیزدهم و نهادهای انقلابی و حاکمیتی، در مسیر محرومیت زدایی از چهره استان گام برمی داریم.

معتمدیان با قدردانی از تلاش های قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: رویکرد نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی، برقراری عدالت و توزیع متوازن امکانات در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان اولویت های توسعه شهرستان ها شناسایی و مصوب شده است، گفت: با اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی، شاهد بهبود شاخص های توسعه در سطح شهرستان های آذربایجان غربی هستیم.

وی با قدردانی از اهتمام نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه سپاه در مدیریت زلزله شهرستان خوی افزود: قرارگاه حمزه در کنار حفظ امنیت، نقش موثری در محرومیت زدایی داشته و امروز امنیت پایدار در آذربایجان غربی، موجب بهبود بسیاری از شاخص ها شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha