۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۷
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85243552
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جلوگیری از تعطیلی ۹ واحد تولیدی در حمیدیه

۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۷
کد خبر: 85243552
جلوگیری از تعطیلی ۹ واحد تولیدی در حمیدیه

اهواز- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حمیدیه گفت: با اقدامات صورت گرفته و پیگیری در کارگروه اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از تعطیلی ۹ واحد تولیدی پرورش مرغ در این شهرستان جلوگیری شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان ، رضا علی‌نسب روز شنبه بیان کرد: در راستای عمل به دستورالعمل‌های صادره از سوی رئیس قوه قضائیه کشور در خصوص پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی نیمه فعال ،غیرفعال و تلاش برای بازگرداندن این واحدها به چرخه تولید، حمایت از بخش تولید توسط دستگاه قضای استان در حال انجام است.

وی افزود: عمده مشکلات مرغداران متقاضی حمایت در این شهرستان، عدم تامین نهاده‌های دامی بود که با پیگیری صورت گرفته شرکت پشتیبانی امور دام استان، این نهاده‌های دامی را با نرخ دولتی در اختیار تولیدکنندگان قرار داد.
علی‌نسب گفت: با حمایت‌های صورت گرفته و بازگشت این واحدها به چرخه تولید، جوجه‌ریزی به میزان ۱۹۴ هزار قطعه انجام و ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۷۰ نفر به‌صورت مستقیم ایجاد شد.

درخوزستان ۸۰۰ واحد تولیدی مرغ وجود دارد با این وجود میزان تولید مرغ جوابگوی نیاز استان نیست.

اهدای ۳۲۰۰ بسته آموزشی به دانش آموزان خانواده زندانیان خوزستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: سه هزار و ۲۰۰ بسته حمایتی آموزشی به فرزندان دانش‌آموز زندانیان در استان اهدا شد.

صادق جعفری چگنی روز شنبه در مراسم اهدا و توزیع بسته‌های تحصیلی و پوشاک به فرزندان دانش‌آموز زندانیان گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی و در جهت حمایت از حانواده زنداینان، سه هزار و ۲۰۰ بسته رفاهی شامل اقلام تحصیلی و پوشاک به فرزندان این خانواده‌ها اهدا گردید.

وی گفت: یکهزار و ۵۰۰ بسته حمایتی آموزشی از این تعداد بین دانش‌آموزان و دانشجویان خانواده زندانیان اهواز توزیع شد.
چگنی ادامه داد: انجمن حمایت از زندانیان استان با کمک خیران به خانواده زندانیان کمک رسانی و خدمات رسانی می‌کند تا از بروز آسیب اجتماعی بیشتر در جامعه جلوگیری شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha