تمدید مهلت نام‌نویسی آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری تا ۱۰ مهر

تهران- ایرنا- سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت نام‌نویسی کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضاییه مبنی اصلاحات سری دوم دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری تا ۱۰ مهرماه ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام در تاریخ ۲۹ شهریورماه و اطلاعیه ۵ مهرماه ۱۴۰۲، با توجه به اعلام مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضاییه مبنی بر اصلاحات دفترچه راهنمای مذکور، داوطلبان می توانند در مهلت درنظرگرفته شده ۱۰ مهرماه ۱۴۰۲ پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات اطلاعیه تاریخ ۵ مهرماه ۱۴۰۲ و همچنین این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای نام‌نویسی اقدام کنند.

آن‌ دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان مهلت نام‌نویسی (دهم مهرماه ۱۴۰۲)، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای نام‌نویسی

ـ اصلاحیه مربوط به رشته‌های کارشناسی رسمی:

- رشته تحصیلی مهندسی مالی (کد ۵۴۰) به رشته‌های کارشناسی امور مالیاتی (کد ۱۱۰) و بورس و اوراق بهادار (کد ۱۱۲) اضافه می‌شود.

- رشته تحصیلی مدیریت صنعتی (کد ۵۹۲) به رشته کارشناسی حسابداری و حسابرسی (کد ۱۰۶) اضافه می‌شود.

- تمام رشته‌های تحصیلی (کد ۵۲۲)، (با ارائه ۱۰ سال سابقه از اداره آگاهی به صورت مستمر و یا ۵ سال مستمر از اداره تشخیص هویت) به رشته کارشناسی تشخیص اصالت خط، امضا و اثر انگشت (کد ۱۱۵) اضافه می‌شود.

به گزارش ایرنا، سازمان سنجش آموزش کشور در اجرای بند «ب» ماده ۴ آیین نامه اجرایی ماده ۱۸۷ قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی مصوب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۷ و طبق تبصره یک ماده ۴ قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار مصوب ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲ نسبت به برگزاری آزمون کارشناسان رسمی - مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، اقدام می کند.

بر اساس اطلاعیه قبلی سازمان سنجش، متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری می توانند برای شرکت در آزمون سراسری کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۲ از امروز ۲۹ شهریور تا روز چهارشنبه پنجم مهرماه ۱۴۰۲ بامراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به دریافت و مطالعه دقیق دفترچه راهنما از آن درگاه و ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

این آزمون برای همه متقاضیان در روز جمعه ۱۲ آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha