دادستان اردبیل شناسایی اموال قاچاقچیان را خواستار شد

اردبیل - ایرنا - دادستان اردبیل گفت: جدیت در شناسایی اموال قاچاقچیان مواد مخدر از راهکارهای مقابله با آنهاست و دستگاه‌ها و مراجع نظامی و انتظامی با اقدام دقیق در این راستا، به بنیان‌های مالی سوداگران مرگ ضربه‌های مهلک تری وارد کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا جلال آفاقی روز شنبه در سومین نشست کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل، مقابله جدی و برنامه‌ریزی شده با جرائم و آسیب‌های اجتماعی را ضروری دانست و گفت: گرایش به مواد مخدر و اعتیاد به آن از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی است و اعتیاد به مواد مخدر زمینه ارتکاب به سایر جرائم را فراهم می‌کند.

وی افزود: وقوع انواع بزه به ویژه سرقت‌های خرد، اغلب از سوی معتادان سارق صورت می‌گیرد و احساس ناامنی در جامعه ایجاد می‌کند و دستگاه‌های متولی از جمله شهرداری به منظور مقابله جدی‌تر با این نوع آسیب‌های اجتماعی مکلف اند قسمتی از اعتبارات محل نگهداری و سایر هزینه‌های جاری آنان را تأمین کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از اجرای طرح " آرامش در شهر" خبر داد و تصریح کرد: با اجرای جامع و قاطع این طرح ایجاد محیطی ناامن برای معتادان و سوداگران مرگ و فضای آرام و امن برای شهروندان را شاهد خواهیم بود.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده و به تازگی با تمهیدات دادستان عمومی و انقلاب اردبیل و نیروهای انتظامی این استان، برخورد با اراذل و اوباش نیز تشدید شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha