رویدادهای شهری در یزد متناسب با شرایط ناشنوایان برگزار شود

یزد- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: رویدادهای متناسب با شرایط ناشنوایان در برنامه‌های شهری در دستور کار شهرداری یزد قرار گیرد.

به گزارش ایرنا "عزیزالله سیفی" روز شنبه در نشستی گفت: روز جهانی ناشنوایان فرصت مغتنمی است برای توجه به نیازها، دغدغه‌ها و مطالبات ناشنوایان و بی تردید تحقق این اهداف و دستیابی آنان به مطالبات به حق خود تنها در سایه همراهی آحاد مردم و مسئولین در اجرای کامل قوانین حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت ممکن خواهد بود.

وی مطرح کرد: یکی از نیازهای ناشنوایان، برگزاری رویدادهای متناسب با شرایط آن‌ها است که در جامعه وجود ندارد و ضرورت دارد در برنامه‌ها و مراسم شهری، نیازهای ناشنوایان مورد توجه قرار بگیرد و محتوای برنامه‌ها متناسب با شرایط استفاده این قشر، عرضه شود.

سیفی نهم مهر ماه روز جهانی سالمند را نیز تبریک گفت و افزود: روز سالمندان، روز قدر نهادن و ارج گذاری به شخصیت گرانبهای آنانی است که عمر خویش را برای ساختن جامعه مصروف داشتند و چونان گنجینه‌هایی مملو از تجارب ارزشمند و برتر از هر سیم و زری در متن زندگی ما جلوه‌نمایی می‌کنند و راه روشن و حرکت در مسیر صحیح زندگانی را در پیش پای ما و به ویژه نسل جوان قرار می‌دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: یکی دیگر از نکاتی که در فضاهای شهری باید موردتوجه قرار گیرد این است که سالمندان نیازمند تفریحات خاصی هستند، بر همین اساس لازم است پارک‌ها را به نحوی مناسب‌سازی کرد که آن‌ها بتوانند در پارک‌ها حضور داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha