۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۹
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85243783
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری ۱۶ سارق خشن در البرز

۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۹
کد خبر: 85243783
دستگیری ۱۶ سارق خشن در البرز

کرج - ایرنا  رییس پلیس آگاهی البرز گفت: در اجرای  سومین مرحله مبارزه با سرقت‌های خشن در سطح این استان ۱۶ سارق طی ۲۴ ساعت گذشته دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "حکمت الله شجاعی" گفت: این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی فعالیت ۱۶ سارق در زمینه سرقت‌های خشن از قبیل موبایل قاپی و خفتگیری محرز و با هماهنگی مقام قضائی همه آنها دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: متهمان دستگیر شده تاکنون به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت در سطح استان البرز معترف شده اند.
شجاعی با بیان اینکه تحقیقات در خصوص کشف سرقت‌های احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد، بیان کرد: همچنین کارآگاهان پلیس آگاهی در حال شناسایی مالباختگان این پرونده‌ها هستند.


دستگیری باند سارقان به عنف احشام در نظرآباد

دستگیری ۱۶ سارق خشن در البرز


فرمانده انتظامی نظرآباد از دستگیری اعضای باند سارقان به عنف احشام که اقدام به سرقت ۲۳۰ راس احشام کرده بودند، در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ "فرج اله اسدالهی " اظهار کرد : در پی ارجاع یک فقره پرونده سرقت به عنف احشام در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: پس از بازدید از محل وقوع سرقت و انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، ماموران موفق به شناسایی هویت متهمان این پرونده شده و رد آن ها را در یکی از استان های همجوار زدند.
اسدالهی بیان کرد: در ادامه با تکمیلی تحقیقات، با هماهنگی قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه سه نفر از اعضای باند در مخفیگاهشان دستگیر و ۲۳۰ راس احشام از آن جا کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با اشاره به تحویل احشام کشف شده به صاحبان آنها، اضافه کرد: ارزش احشام به سرقت رفته توسط این باند حدود ۲۵ میلیارد ریال برآورد می شود.
وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha