۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۲
کد خبر: 85243818
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

٢ عامل تیراندازی در جیرفت دستگیر شدند

۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۲
کد خبر: 85243818
٢ عامل تیراندازی در جیرفت دستگیر شدند

جیرفت- ایرنا- فرمانده انتظامی جیرفت گفت:  ۲ عامل تیراندازی جداگانه در این شهرستان با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عزت الله عبدلی نسب روز شنبه اظهار کرد: در پی ٢ مورد تیراندازی منجر به جرح، تخریب و تهدید برای ٢ شهروند در سطح شهرستان، ماموران پلیس امنیت عمومی با اشرافیت اطلاعاتی متهمان دخیل در این تیراندازی ها را شناسایی و در این راستا ٢ متهم را طی عملیات جداگانه دستگیر کردند.
وی افزود: از شاکیان مرتبط با این ٢ مورد تیراندازی برای تکمیل پرونده دعوت و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند که تلاش پلیس برای دستگیری همدستان این متهمان ادامه دارد.
فرمانده انتظامی جیرفت یادآور شد: پلیس در مسیر تحقق امنیت با قاطعیت و جدیت با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی را داشته باشند برخورد خواهد کرد.

مسئولان انتظامی، امنیتی و قضایی در جنوب کرمان طرح‌های مختلفی را برای تحویل سلاح اجرا کرده‌اند تا از تعداد سلاح‌های موجود در جوامع این منطقه کاسته شود که موفقیت‌هایی را هم به دست آورده‌اند اما همچنان سلاح در مناطق جنوب کرمان در دست برخی افراد وجود دارد.

جیرفت در ۲۳۸ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha