آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۱۹۷ تختخوابی تأمین اجتماعی هشتگرد

تهران - ایرنا - عملیات اجرایی بیمارستان ۱۹۷ تختخوابی هشتگرد برای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان، روز شنبه با حضور میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی آغاز شد.

به گزارش ایرنا از سازمان تأمین اجتماعی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در چهل و ششمین سفر استانی، به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان به استان البرز سفر کرده است و در مراسمی با حضور مسئولان استانی و محلی، کلنگ آغاز عملیات اجرایی بیمارستان هشتگرد را به زمین زد.

میرهاشم موسوی با اشاره به برخی طرح‌های درمانی سازمان و ضرورت توجه به زمان‌بندی دقیق در اجرای پروژه‌ها گفت: در کنار مدیریت چالش‌های صندوق، توسعه کمی و کیفی خدمات درمانی نیز مدنظر بوده و اکنون ۵۷ طرح در حال اجرا داریم که امیدواریم بیمارستان جدید شهر هشتگرد نیز با ظرفیت ۱۹۷ تخت بتواند با شروع عملیات اجرایی و تکمیل شدن در موعد مقرر، خدمات مناسبی را به بیمه‌شدگان سازمان ارائه کند.

آغاز تبدیل رویکرد آینده‌فروشی به آینده‌سازی در سازمان تأمین‌اجتماعی
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: عملکرد دولت مردمی سیزدهم نشان می‌دهد که با استفاده از ظرفیت‌های کشور، در سطح خرد و کلان، می‌توان کارهای بزرگی را رقم زد. آماری که برای مثال در بخش درمان ارائه شده مبنی بر راه‌اندازی ۱۵ هزار تخت بیمارستانی در ۲.۵ سال گذشته است و ۵۰ هزار تخت نیز در مسیر احداث قرار دارد. امیدواریم آثار این موارد و مواردی نظیر جبران ناترازی‌ها، کاهش سیر نقدینگی یا افزایش رشد اقتصادی در زندگی مردم ملموس شود.

وی با اشاره به همراهی دولت در جبران ناترازی‌ها در این سازمان گفت: رشد قابل‌توجه بیمه‌های اجتماعی از ۲۰ درصد پیش از انقلاب به ۷۳ درصد پوشش امروز از برکات انقلاب اسلامی است که مورد تأکید اصل ۲۹ قانون اساسی و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه تأمین‌اجتماعی است.

موسوی ادامه داد: در زمینه ناترازی منابع و مصارف، سازمان تأمین‌اجتماعی برای پرداخت تعهدات مبالغ قابل‌توجهی دچار کسری نقدینگی بود که این کسری در گذشته از طریق استقراض بی‌رویه با مبلغی بالغ بر ۱۰۶ هزار میلیارد تومان تأمین شده بود. این در حالی است که با حمایت دولت و تأکید شخص رئیس‌جمهور و راهبری وزیر تعاون، کار، رفاه اجتماعی، ضمن انجام بزرگ‌ترین تسویه بدهی تاریخ نظام بانکی، در سال جاری استقراضی انجام نشده و تأدیه دیون دولت به سازمان نیز از مسیر واگذاری شرکت‌های مناسب انجام شده است.

وی اضافه کرد: در واقع تبدیل رویکرد آینده‌فروشی به رویکرد آینده‌سازی با همراهی مناسب دولت مردمی سیزدهم و مجلس انقلابی، آغاز شده و در این مدت بیش از ۲ میلیون نفر به بیمه‌شدگان سازمان اضافه شده که باعث ایجاد ۴۹ هزار میلیارد تومان منابع پایدار شده است.

بررسی وضعیت طرح‌های عمرانی در البرز
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در چهل‌وششمین سفر استانی روز شنبه هشتم مهر به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان، برای نظارت میدانی بر شرایط ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و بازنشستگان و نیز بررسی وضعیت طرح‌های عمرانی تأمین‌اجتماعی و همچنین افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه‌ عمرانی، میهمان استان البرز است.

آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی هشتگرد، افتتاح ساختمان جدید ادارات‌کل و مدیریت‌های درمان استان البرز و بهره‌برداری از پلی‌کلینیک دکتر شهید مجید مجیدیان‌راد کرج از برنامه‌هایی است که در سفر امروز مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به استان البرز انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha