زمان لیگ برتر فوتسال بانوان نباید دچار تغییر شود

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان با گلایه نسبت به تغییر زمان بازی‌های لیگ برتر گفت: فدراسیون نباید مدام شروع مسابقات را دچار تغییر کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا پریسا امامی‌زاده یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زمان آغاز لیگ برتر بانوان گفته شده بود از ٣١شهریور ماه آغاز می‌شود و تیم‌ها با توجه به این تاریخ برنامه ریزی کردند ولی زمان برگزاری مسابقات به ناگهان تغییر کرد و در ابتدا به ١۵ مهر و بعد به ٢٠مهر موکول شد.

وی افزود: این تغییر تاریخ مسابقات به تیم‌ها که برای ٣١ شهریور برنامه‌ریزی کردند از نظر فنی لطمه می‌زند و در شرایطی که تیم ما زودتر تمرینات خود را شروع کرد تغییر در زمان آغاز لیگ فوتسال برنامه‌های تیم را بر هم زد.

امامی‌زاده در خصوص سطح کیفی بازی‌ها در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: امسال تیم حفاری، نطنز، سایپا، مس و رایزکو تیم‌های خوبی بسته‌اند و با ستاره‌های باتجربه ملی به‌توافق رسیدند و مدعی قهرمانی هستند و فکر می‌کنم امسال سطح لیگ بالا خواهد بود و نتایج از پیش مشخص نیست.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان بیان کرد: متاسفانه فهیمه زارعی از بازیکنان خوب پالایش نفت در تمرینات دچار مصدومیت شده است و احتمالا 2 بازی اول فصل را از دست خواهد داد.

امامی‌زاده گفت: امیدوارم با تلاش بازیکنان و تمرکز بالا بتوانیم نتایج در خور و شایسته‌ای امسال کسب کنیم و قطعا تیم پالایش نفت یکی از مدعیان خواهد بود.

دور جدید لیگ برتر فوتسال بانوان ایران از ۲۰ مهرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha