۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۴
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85244144
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعضای جدید هیات مدیره انجمن موسیقی بوشهر انتخاب شدند

بوشهر-ایرنا- در آیینی با حضور مدیرکل و معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر، هنرمندان موسیقی عضو مجمع، اعضای جدید هیات مدیره انجمن موسیقی این استان را انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر روز یکشنبه در این آیین گفت: بدون تردید عنصر مختلفی در موفقیت و پیشرفت نقش دارند که در عرصه موسقی استان می‌توان به انجمن و آموزشگاه‌های فعال اشاره کرد.

عبدالرحیم افزوغ افزود: موسیقی بوشهر در گستره ملی و بین‌المللی همواره سرآمد و زبانزد بوده و هنرمندان این حوزه در چند سال اخیر در جشنواره‌ها و رویدادها رتبه‌های برتر بسیاری کسب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بدون تردید تعامل بهترین مولفه برای تاثیرگذاری در همه حوزه‌ها است، افزود: باور داریم که با فراهم بودن زمینه فعالیت برای هنرمندان می‌توانیم شاهد بهترین عملکرد در این حوزه باشیم بنابراین در این راستا از هیچ همکاری دریغ نخواهیم کرد.

افروغ اظهار امیدواری کرد که با همت این اداره کل و هنرمندان در آینده شاهد افتخارآفرینی فرهنگ و هنر استان در همه عرصه‌ها باشیم.

در ادامه این آیین با برگزاری انتخابات، حماسه حق‌پرست، رضا رضازاده، سید اسماعیل مهیمنی، به ترتیب با ۵۳، ۴۴ و ۴۲ رای و مهدی حجتی و آرش شعبانی مشترک با ۳۴ رای به عنوان اعضای اصلی و مهدی زنده‌پی و مهدی کرمی با ۱۳ و ۶ رای به عنوان عضو علی‌البدل انجمن موسیقی استان به مدت دو سال برگزیده شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha