۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85244198
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فقط ۲ بازیکن داماش به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیم خود نیستند

رشت - ایرنا - مالک باشگاه داماش گیلان گفت: فقط ۲ بازیکن داماش به دلیل محرومیت نمی‌توانند تیم خود را در دیدار برابر دریا بابل همراهی کنند.

ناصر زحمتکش روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از نیمه تمام ماندن بازی تیم‌های داماش و خیبر خرم‌آباد و رای کمیته انضباطی نسبت به محرومیت ۱۳ بازیکن، کادرفنی و اجرایی داماش گیلان نسبت به این رای اعتراض و مستندات خود را ارائه داد.

وی افزود: با توجه به این امر و شنیدن دفاعیات، فقط محمد رستمی و اشکان توانا از همراهی تیم خود محروم هستند و این ۲ بازیکن نمی‌توانند تیم خود را در دیدار امروز مقابل دریا بابل همراهی کنند.

مالک باشگاه داماش گیلان بیان کرد: ۱۰ بازیکن، عوامل اجرایی و کادرفنی باشگاه داماش گیلان نیز با محرومیت یک جلسه تعلیقی مواجه هستند و به همین دلیل به جز رستمی و توانا، سایر بازیکنان داماش می‌توانند در دیدار برابر دریا بابل حضور یابند.

زحمتکش ادامه داد: البته نسبت به رای کمیته انضباطی مبنی بر جریمه نقدی و همچنین اعلام نتیجه سه بر صفر به سود تیم خیبر خرم آباد به کمیته استیناف اعتراض کردیم و امیدواریم که این رای نیز در کمیته استیناف تغییر یابد و بازی ما مقابل این تیم تکرار شود.

مالک باشگاه داماش گیلان اضافه کرد: گرچه بازیکنان و نیمکت نشینان این تیم به نحوه قضاوت گروه داوری دیدار مقابل خیبر خرم آباد اعتراض شدید داشتند، اما داور این دیدار بازی را قطع کرد و حاضر نشد که بازی ادامه یابد.

زحمتکش خاطرنشان کرد: به هر حال تا زمانی که در این تیم هستم تمام تلاش خود را برای سربلندی وموفقیت داماش گیلان انجام خواهم داد و امیدوارم داماش که یکی از تیم‌های پرطرفدار شهرستانی محسوب می‌شود، با موفقیت در مسابقات حضور یابد.

در هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته نخست کشور، تیم داماش گیلان هفته گذشته در یک بازی خارج از خانه مقابل خیبر خرم آباد قرار گرفت که این بازی در دقیقه هفتم و به دلیل اعتراض شدید بازیکنان و نیمکت نشینان داماش به نحوه قضاوت گروه داوری ، نیمه تمام ماند.

پس از نیمه تمام ماندن این بازی، با صدور دستور موقت کمیته انضباطی، ۱۰ بازیکن و سه نفر از اعضای کادرفنی و اجرایی داماش نیز تا اطلاع ثانوی محروم شدند که بنا به این رای، تخلفی از سوی ابراهیم رضایی تدارکات، محمد مختاری و محمود خرم زی مربیان، اشکان توانای بیجی، مهدی رستمی، امید پور قنبری، سیدمحمد خرم الحسینی، علیرضا مصطفایی، محمد رستمی، حسین خیری، سعید طالبی، مصطفی آقاجانی و آزاد جعفرزاده بازیکنان داماش صورت گرفته و نامبردگان محروم شدند.

طبق این رای از آنجایی که تخلف حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از بدرفتاری با مقام رسمی مسابقه داور در خور صدور قرار دستور موقت است لذا به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی تا صدور رأی مقتضی نامبردگان از همراهی تیم خود در مسابقات محروم هستند و باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کنند.

اما مسئولان باشگاه داماش به این رای اعتراض کردند که سرانجام رای جدید کمیته انضباطی نیز صادر شد که نتیجه این بازی سه بر صفر به سود خیبر خرم آباد اعلام شد؛ در ضمن امید پور قنبری، سیدمحمد خرم الحسینی، محمود خرم‌زی، سعید طالبی، مهدی رستمی، علیرضا مصطفایی، حسین خیری، مصطفی آقاجانی و آزاد جعفرزاده به دلیل رفتار غیرورزشی در قبال مقام رسمی یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت یک فصل و پرداخت ۳۰ میلیون تومان جریمه شدند.

در ضمن ابراهیم رضایی چهار جلسه محرومیت که دو جلسه آن تعلیقی است، اشکان توانای بیجی دو جلسه محرومیت که یک جلسه آن تعلیقی است، محمد رستمی لیچاهی دو جلسه محرومیت که یک جلسه آن تعلیقی است، محمد مختاری سه جلسه محرومیت که یک جلسه آن تعلیقی است به همراه جریمه نقدی از دیگر رای صادرشده کمیته انضباطی است.

تیم‌های فوتبال داماش گیلان و دریابابل مازندران از ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه امروز(یکشنبه) در هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته نخست کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم می روند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha