سرمربی الاتحاد عربستان: در غیاب بنزما از بازیکنان جوان بهره می بریم

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال الاتحاد عربستان گفت: در غیاب ستاره های مشهور مانند کریم بنزما از بازیکنان خوب و جوان دیگر بهره می بریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «نونو اسپریتو سانتو» روز یکشنبه در نشست خبری پیش از مسابقه با فولاد مبارکه سپاهان ایران در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا اظهارداشت: تمام تلاش خود را خواهیم داشت که از بهترین بازیکنان برای مسابقه فردا استفاده کنیم.

وی با اشاره به اولین تجریه حضور در ایران اضافه کرد: سپاهان هواداران پرشوری دارد که بسیار قوی حمایت می کنند و ما این نکته را می دانیم ؛ ما روز گذشته به ایران سفر کردیم تا بتوانیم شرایط خود را بهتر تطبیق دهیم و با وضعیت بهتری برابر سپاهان صف‌آرایی کنیم.

وی گفت: سپاهان را آنالیز کردیم و می‌دانیم که این تیم سرعتی و جنگنده بازی می‌کند بنابراین ما باید در مسابقه ترکیب مناسب و احیانا ۳ یا ۴ مدافع استفاده کنیم.

سرمربی پرتغالی الاتحاد عربستان ادامه داد: از سپاهان اطلاعات خوبی داریم و می‌دانیم که از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می‌برد بنابراین مسابقه فردا برای ما دیداری مهم خواهد بود و باید جنگنده ظاهر شویم،

سانتو اظهارداشت: از بدو ورود به فرودگاه اصفهان میزبانی بسیار عالی بود و جا دارد که از اصفهانی‌ها و باشگاه سپاهان نهایت تقدیر را داشته باشم.

وی درباره انتخاب یکی از دروازه‌بانان برای بازی مقابل سپاهان گفت: عبدالله معیوف هم مانند دروازه بان برزیلی ما سنگربان خوبی است و بی شک به ما کمک خواهد کرد.

همچنین دروازه‌بان تیم الاتحاد عربستان در این نشست خبری اظهار داشت: چه من یا دروازه‌بان دیگری در بازی فردا برابر سپاهان قرار بگیرد مهم نیست و کسب نتیجه برای ما اهمیت دارد.

عبدالله معیوف اشاره به اهمیت کسب سه امتیاز در این دیدار ادامه داد: چالش رقابت با دیگر دروازه بانان تیم خوب است اما تلاش ما برای موفقیت تیم خواهد بود.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه ۱۰ مهر در ورزشگاه نقش‌ جهان اصفهان برگزار می شود؛ فروش بلیت این مسابقه از ششم مهر آغاز شد.

کاروان تیم الاتحاد دیروز عصر وارد اصفهان شد و مورد استقبال باشگاه سپاهان قرار گرفت.

هر ۲ تیم امروز عصر و شب در ورزشگاه نقش جهان یک جلسه تمرینی خواهند داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha