۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۵
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85244237
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجان صاحب برج آتش‌نشانی می‌شود

زنجان - ایرنا - رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: زنجان با هدف ارتقای سطح عملیاتی نیروهای این سازمان، صاحب برج آتش‌نشانی می‌شود.

مجید امیرفضلی روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زمین لازم برای ساخت این برج تحویل آتش‌نشانی شده است و به زودی عملیات ساخت آن آغاز خواهد شد.

وی به مشخصات فیزیکی این برج اشاره کرد و گفت: این برج دارای قسمت‌های از قبیل عملیات شلنگ کشی راه پله، نردبان برج، اتاق دود، فضای آسانسور، بخش نجات، نجات از ارتفاع و حمل مصدوم، دیواره سنگنوردی و چاه تاریک و روشن خواهد بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان حفظ آمادگی جسمانی و عملیاتی نیروهای امداد در آتش‌نشانی به تمرین مستمر نیاز دارد که این برج چند منظوره ورزشی که برای عملیات در بخش‌های مختلف طراحی شده است کمک مؤثری در ارتقای سطح عملیاتی نیروهای این سازمان خواهد داشت.

امیرفضلی با اشاره به اینکه در ۲ سال گذشته اتفاقات خوبی در بحث تجهیز و افزایش امکانات آتش‎‌نشانی صورت گرفته است، اضافه کرد: افتتاح ایستگاه شماره هفت گلشهر، راه اندازی سامانه یکپارچه آتش نشانی، احداث بهترین سالن کنفرانس آتش نشانی، خرید ۲ دستگاه خودروی دووی سنگین و تجهیز آن به مبلغ ۱۲ میلیارد تومان، خرید سه دستگاه موتور سیکلت لانس، خرید نردبان ۳۲ متری ارمغانخانه، تهیه بهترین تجهیزات روز دنیا، چمن مصنوعی و زمین والیبال از اقدامات انجام شده برای مجهزتر شدن سازمان آتش‌نشانی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha