هشدار قانونگذار آمریکایی درباره پیامد استقرار احتمالی سربازان انگلیسی در اوکراین

تهران-ایرنا- «مارجوری تیلور گرین» عضو کنگره آمریکا استقرار احتمالی سربازان انگلیسی در اوکراین را محکوم و تاکید کرد که چنین اقدامی به تشدید درگیری‌ها و در نهایت به جنگی جهانی تبدیل می‌شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، مارجوری تیلور گرین عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: می‌خواهند جنگ جهانی سوم را آغاز کنند. ایالات متحده نمی‌تواند مشارکت کند. ما باید از مرز خود دفاع کنیم!!!

پیش از این گزارش شده بود که وزیر جدید دفاع انگلیس در اقدامی که از نگاه ناظران می‌تواند منجر به تشدید تنش‌ها در جنگ اوکراین شود، به بهانه آموزش نظامی، نیرو به اوکراین اعزام می‌کند.

گرنت شپس در گفت‌ وگو با هفته‌نامه «ساندی تلگراف» عنوان کرد که این موضوع را در جریان سفر اخیرش به کی‌یف با مسئولان ارتش اوکراین در میان گذاشته است. وی ادعا کرد که اجرای این طرح، وابستگی کی‌یف را به انگلیس و سایر کشورهای عضو ناتو کاهش می‌دهد.

انگلیس از زمان آغاز جنگ اوکراین به بازیگر فعالی در عرصه این نبرد تبدیل شده و با اتخاذ مواضع ضد روسی، ارسال تسلیحات و تجهیزات نظامی و اعمال تحریم‌ علیه روسیه به تنش‌ و درگیری‌ها دامن زده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha