استاندار مازندران: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا است

ساری - ایرنا - استاندار مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام و هفته دفاع مقدس گفت که عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا بوده و خدمت به خانواده‌های آنان نیز وظیفه اصلی مسوولان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمود حسینی‌پور روز یکشنبه در جریان رزمایش سراسری دیدار با چهار هزار و ۵۰۰ خانواده شهدا و جانبازان استان با حضور در منزل شهید غلامعلی مرادیان در سخنانی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور سلحشوری های رزمندگان اسلام و شهداست که با الگوبرای از سالار و سرور شهیدانم امام حسین (ع) در برابر دشمن بعثی مقاومت و ایستادگی کردند تا ما اکنون در امنیت کامل باشیم.

وی با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا وظیفه اصلی مسئولان است و باید با تلاش شبانه روزی همواره در این مسیر گام بردارند، اظهار داشت: اگر شهدا نبودند مشخص نبود که اکنون در چه شرایطی قرار داشتیم و همین ایثاگری‌های آنان در برابر دشمن متجاوز بود که به کشورمان اقتدار بخشید.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: خون پاک شهدا به نظام اسلامی عزت و اقتدار بخشید و باعث شد تا کشورمان در مسیر توسعه قرار گیرد و علت تمام کینه‌ورزی و دشمنی استکبار نیز ناشی از همین امر است که نظام اسلامی با سرعت در دستیابی به قله‌های پیشرفت و افتخار است.

استاندار مازندران: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا است

نماینده عالی دولت در مازندران بیان کرد: خانواده شهدا علاوه بر تحمل مصیبت بزرگ، سختی های زیادی را نیز تاکنون متحمل شدند اما مقاومت آنان باعث شد تا تمام دسیسه‌های سازمان یافته دشمنان علیه انقلاب نقش برآب و نظام اسلامی در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

حسینی پور گفت: مسوولان به ارزش‌های شهدا پایبند هستند و در مسیر شهدا گام برمی دارند و خدمت به خانواده معظم شهدا را وظیف اصلی خود می دانند.

مادر شهید غلامعلی مرادیان هم در ادامه افزود: انقلاب اسلامی باید زنده بماند تا ما جایی برای زندگی کردن داشته باشم. وصیت شهدا این بود که امام را تنها نگذاریم تا پرچم این نهضت را بدست صاحب اصلی اش امام زمان (عج) بسپاریم. مسوولان باید با خدمت به مردم دین خود را به شهدا ادا کنند. سفارش شهدا دعا در حق مسوولان نظام بود.

استاندار مازندران: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha